تزیین کدو حلوایی شب یلدا را با این ایده های جدید انجام دهید

0

دیزاین و تزیین از هنرهای بسیار زیبا و دلنشین است که این روزها بازار داغی دارد، خصوصا بانوان کدبانو و با سلیقه سعی می کنند در این زمینه از هم پیشی گرفته و تزیینات زیباتری انجام دهند. تزیینات مربوط به شب یلدا از جمله این تزیینات است که توجه خاصی به آن می شود. تزیین کدو حلوایی یکی از این تزیینات خاص و زیبا محسوب می گردد که به شکل های مختلف انجام می شود که بنا به درخواست شما عزیزان قصد داریم در این مطلب نمونه های زیبایی از آن را ارائه دهیم.

تزیین کدو حلوایی

مدل های تزیین کدو حلوایی زیبا و جدید

کدو حلوایی از جمله سبزیجات پر خاصیت می باشد که  اغلب در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. پخت کدو حلوایی آسان است، اما جالب است بدانید می توان به راحتی اقدام به تهیه دسر کدو حلوایی، کیک کدو و…. نیز نمود و از این طریق بهترین پذیرایی را انجام داد. علاوه بر این موارد می توان کدو حلوایی را به صورت خام تزیین نمود و بر روی میز شب یلدا قرار داد.

میوه آرایی شب یلدا

برای تزیین کدو حلوایی ایده های متنوع و زیبایی وجود دارد که رایج ترین آنها حکاکی روی کدو است، این نوع تزیینات تا حدودی شبیه به تزیین هندوانه شب یلدا می باشد و از طرح های متنوعی که برای تزیین روی هندوانه ها استفاده می نمودیم می توانید برای آن استفاده نمایید. تصاویر زیر نمونه های زیبایی از انواع حکاکی بر روی کدو حلوایی می باشند که می توانید از آنها الگوبرداری نمایید.

 تزیین کدو حلوایی تزیین کدو برای شب یلدا تزیینات کدو تزیین زیبای کدو حلوایی حکاکی روی کدوتزیینات کدو حلوایی شب چلهکدو حلوایی شب یلدا تزیین کدو حلوایی دیزاین کدو تزیین ساده کدو تزیین کدو حلوایی جدید

در صورتی که به دنبال تزیینات ساده تر هستید می توانید از مدل های زیر استفاده کنید. این نوع دیزاین ها اغلب برای جشن هالوین مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند ایده جذابی برای شما باشد.

تزیین شیک کدو حلواییتزیین فانتزی کدو حلواییدیزاین کدو حلواییساخت چراغ با کدو

همانطور که مشاهده نمودید برای تزیین کدو حلوایی شب یلدا می توانید از ایده های خلاقانه و متنوع استفاده نمایید و با سلیقه و هنر خود بهترین تزیینات را داشته باشید.  ما عزیزان همچنین می توانید در بخش تزیینات شب یلدا از دیگر ایده های جدید و زیبا برای اینگونه تزیینات استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید