جذاب ترین ایده ها برای تزیین شیر برنج مجلسی و نذری

0

شیر برنج یکی از دسر های بسیار خوشمزه و لذیذ است که برای مناسبت های مذهبی خصوصا سفره افطار در ماه رمضان نیز تهیه می گردد و طرفداران بیشماری دارد، این دسر مقوی و خوش طعم می تواند انتخاب مناسبی به عنوان عصرانه نیز باشد. بعد از پخت شیر برنج، باید با روش های متنوع اقدام به تزیین شیر برنج نمایید که ما قصد داریم در این مطلب جذاب ترین ایده ها در این زمینه را معرفی نماییم.

تزیین شیر برنج ساده و شیک برای مهمانی ها

برای تزیین شیر برنج می توان از ایده های متنوعی استفاده نمود که هر یک جذابیت خاص خود را دارند به طور مثال می توان همچون دیزاین شله زرد با شابلون، از شابلون های مختلف استفاده کرد و طرح دلخواه را روی شیر برنج اجرا نمود و یا با کمک گل محمدی، دارچین، گردو، سیاه دانه و… دیزاین زیبایی انجام داد. شیر برنج جایگاه ویژه ایی در سفره افطاری دارد پس از آن غافل نشوید و حتما در ماه رمضان این دسر خوشمزه را بپزید و با یک تزیین زیبا روی سفره افطار قرار دهید.

تزیین شیر برنجدیزاین روی شیر برنج با بادام

تزیین روی شیر برنجشیر برنج مجلسی با گل محمدی

شیر برنج مجلسی با تزیین زیباظرف شیر برنج برای سفره افطار

تزیین روی شیر برنج با گل محمدیشیر برنج مجلسی زیبا

تزیین جدید شیر برنجدیزاین ساده شیر برنج

تزیین جدید شیر برنجشیر برنج با گلبرگ گل محمدی

اغلب ما تجربه تزیین حلوا و شله زرد با گل محمدی، بادام و پسته را داریم. حال می توانید از همان ایده ها برای تزیین کردن روی شیر برنج نیز استفاده نمایید و بدین شکل دیزاین دلخواه را ایجاد نمایید. در ادامه تصاویری زیبا از ایده های متنوع برای شیر برنج مجلسی و نذری را مشاهده می نمایید که بعد از اینکه شیر برنج را در ظرف مناسب کشیدید و خنک شد و روی آن بسته شد می توانید آنها را اجرا نمایید.

دیزاین شیر برنج

تزیین جدید شیر برنج

تزیین شیر برنج با گل محمدی

تزیین ظرف شیر برنج

همانگونه که مشاهده نمودید ایده های متنوعی برای دیزاین شیر برنج وجود دارد که به راحتی و با کمی خلاقیت می توانید آنها را اجرا نمایید و از طعم و مزه شیر برنج با ظاهری زیبا و خاص لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید