آموزش دوخت ساک دستی خرید با نمد

0

ساک دستی را می توان یکی از وسایل ضروری منزل خصوصا برای بانوان دانست، اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که ترجیح می دهید هنگام خرید از ساک دستی استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با آموزش مرحله به مرحله و تصویری دوخت ساک دستی نمدی آشنا شوید.

کیف های نمدی، جامدادی نمدی، ساک نمدی، کیف پول نمدی و… از جمله مواردی هستند که یادگیری نحوه دوخت آنها می تواند نقش مثبتی در زندگی روزانه فرد داشته باشد، مطمئنا خیلی لذت بخش است که بتوانیم وسایل مورد نیاز را خودمان بسازیم یا بدوزیم. با این حال این هنر و خلاقیت شما را نشان می دهد. همانطور که گفتیم قصد داریم در این مطلب از مجله هنر در خانه به ارائه آموزش دوخت ساک دستی بپردازیم. این ساک با نمد دوخته شده است اما شما دوستان عزیز می توانید آن را با پارچه های مختلف نیز تهیه نموده و از داشتن ساکی زیبا برای خرید لذت ببرید.

دوخت کیف دستی نمدی

دوخت ساک دستی نمدی با الگو :

برای شروع دوخت ساک دستی ابتدا باید الگوی مورد نظر را روی پارچه بکشیم. به تصویر زیر دقت کنید، در این عکس الگوهای مربوط به ساک دستی روی پارچه کشیده شده و برش خورده است. توجه نمایید که برای دوام بیشتر، قسمت دسته ساک را به صورت دو لایه برش می زنیم.

الگوی ساک دستی

تکه های دسته را روی تکه اصلی ساک دستی قرار داده و شروع به دوخت نمایید.

دوخت ساک دستی نمدی

بعد از اینکه قسمت بالای ساک دستی دوخته شد، دو لایه را روی هم قرار داده و کوک بزنید. بهتر است به گونه ایی ساک را بدوزید که با استفاده های مکرر، دوخت های شما باز نشود.

دوخت ساک نمدی زیبا

دوخت ساک با نمد

مهم ترین بخش دوخت ساک نمدی قسمت زیر ساک است، تصاویر زیر نحوه دوختن زیر ساک را نشان می دهند، با این روش می توانید ساک دستی مقاوم و کاربردی داشته باشید.

آموزش دوخت ساک دستی نمدی دوخت ساک نمدی دوخت ساک نمدی

حال بهتر است به سراغ ایده هایی برای تزیین روی ساک دستی برویم. الگو های گل که در مرحله اول برش زدید را روی ساک دستی قرار داده و شروع به دوخت نمایید. توجه داشته باشید که بدین منظور همانند تزیین کیف می توان از روش های مختلفی استفاده نمود و استفاده از این گل های نمدی تنها یکی از این ایده های جالب و خلاقانه می باشد.

دوختن ساک دستی برای خرید

ساک دستی ما تکمیل است، حال می توانید از آن برای انجام خرید استفاده نمایید و از طرفی از هنر دست خود لذت ببرید.

تزیین ساک نمدی زیبا

امیدواریم آموزش دوخت ساک دستی برای شما عزیزان نیز مفید بوده باشد و از این طریق بتوانید ساک ها و کیف های جالبی تهیه کرده و نهایت استفاده را از آنها ببرید. البته می توانید قبل از هر گونه اقدامی به بخش دوخت کیف و کفش مجله هنر در خانه مراجعه نموده و از دیگر آموزش های مجله ما در رابطه با دوخت انواع کیف از جمله کیف پول، کیف های دستی و مجلسی، کیف لوازم آرایش و…. دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید