با شیک ترین مدل پرده های اتاق خواب ایرانی و اروپایی آشنا شوید

0

پرده را می توان یکی از عناصر زیبایی بخش منزل دانست که نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد، تنوع در طرح و مدل های پرده باعث شده است بتوانید مدل پرده دلخواه و مناسب برای فضای منزل تان را انتخاب نموده و از این طریق زیبایی بیشتر به دیزاین منزل ببخشید. پرده های موجود در بازار شامل انواع پرده های اتاق پذیرایی، پرده آشپزخانه و مدل پرده اتاق خواب می باشند که هر یک انتخاب مناسبی برای خانه های ایرانی محسوب می گردند.

برای هر یک از بخش های منزل از مدل پرده ایی خاص و مناسب استفاده می شود، بدین صورت که می توان از مدل پرده های ساده برای اتاق خواب یا آشپزخانه و پرده های سلطنتی و کلاسیک را برای اتاق پذیرایی استفاده نمود. حال ما قصد داریم به معرفی انواع مدل پرده اتاق خواب بپردازیم که در عین ساده بودن، بسیار شیک و زیبا می باشند و مطمئنا زیبایی اتاق خواب شم را چندین برابر می کنند. تا پایان این مطلب ما را همراهی نموده و از این مدل پرده های اتاق خواب زیبا و جدید دیدن نمایید.

مدل پرده برای اتاق خواب

۲۲ مدل پرده اتاق خواب جدید و شیک

اغلب کسانی که در دوخت پرده سر رشته دارند، می دانند که برای دوختن پرده های اتاق خواب باید به سراغ مدل های ساده رفت، در دوخت پرده ساده و زیبا جنس، طرح و رنگ پارچه حرف اول را می زند و زیبایی دلخواه را به فضای منزل می بخشد. همانطور که گفتیم از پرده های ساده بیشتر برای اتاق خواب و آشپزخانه استفاده می شود، در ادامه مجموعه ایی از زیباترین مدل های پرده اتاق خواب ساده و زیبا را مشاهده می نمایید که ازجمله جدیدترین مدل ها نیز به حساب می آیند و می توانند انتخاب ایده آلی برای دکوراسیون و تزیین اتاق خواب های ایرانی باشند.

مدل پرده ساده اتاق خوابمدل پرده برای اتاق خواب

پرده اتاق خواب جدیدپرده اتاق خواب جدید

پرده زیبا برای اتاق خوابمدل پرده زیبای اتاق خواب

مدل پرده اتاق خوابعکس پرده اتاق خواب زیبا

عکس پرده اتاق خوابمدل پرده شیک اتاق خواب

مدل پرده اتاق خواب عروسپرده سلطنتی برای اتاق خواب

مدل پرده فیروزه ای سادهمدل پرده ساده اتاق خواب

پرده اتاق خواب عروس و دامادمدل پرده جدید و زیبا

مدل پرده اتاق خواب 97عکس مدل پرده ساده اتاق خواب

مدل پرده جدید و شیکپرده جدید و زیبای اتاق خواب

پرده رنگی برای اتاق خوابمدل پرده رنگی اتاق خواب

مدل پرده های اتاق خواب شامل انواع مدل پرده حریر، پرده های نخی، پرده ساتن و… می باشند که در این مدل پرده ها، انتخاب جنس پارچه در اولویت می باشد. عکس هایی که در ادامه مشاهده می نمایید نمونه هایی از زیباترین مدل پرده ها برای اتاق خواب های مختلف می باشند که با پارچه های مختلف دوخته شده اند.

پرده اتاق خواب شیکست روتختی و پرده اتاق خواب

مدل پرده جدید اتاق خوابپرده زیبا برای اتاق خواب

مدل پرده دو رنگ اتاق خوابمدل پرده شیک اتاق خواب

مدل پرده جدید اتاق خوابپرده حریر برای اتاق خواب

مدل پرده ساده اتاق خوابمدل پرده زیبای اتاق خواب

پرده برای اتاق خواب جدیدعکس پرده برای اتاق خواب

مدل پرده سنتی برای اتاق خوابمدل پرده سنتی اتاق خواب

پرده اتاق خواب 2018مدل پرده شیک برای اتاق خواب

مدل پرده جدید اتاق خوابمدل پرده مدرن اتاق خواب

مدل پرده اتقا خواب جدید و شیکمدل پرده اتاق خواب جدید و شیک

مدل پرده هایی که ملاحظه نمودید می توانند الگوی مناسبی برای کسانی باشند که قصد خرید یا دوخت پرده را دارند، اما آنچه که در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است نحوه ست کردن وسایل اتاق خواب با پرده می باشد. شما دوستان با سلیقه می توانید رنگ پرده را با روتختی، سرویس خواب، رنگ دیوار ها، مدل فرش و…. هماهنگ نموده و از این طریق نقش مثبتی در دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید