مدل پابند دست ساز جدید و زیبا برای دختران باسلیقه

0

پابند را می توان از جمله زیورآلات جدید و شیک دانست که زیبایی بخش پاها و تیپ شما می باشد. پابند ها تنوع بالایی دارند که اغلب با توجه به مدل لباس مجلسی و کفش انتخاب و تهیه می شوند. پابند را می توان در طرح و مدل دلخواه از بازار خریداری نمود اما برخی از بانوان خلاق و هنرمند خود اقدام به ساخت پابند می نمایند. از این رو مشاهده انواع مدل پابند دست ساز می تواند به انتخاب صحیح و ساخت بهتر مدل های شیک تر کمک کند.

مدل پابند جدید و زیبا

۱۸ مدل پابند دست ساز شیک و خاص :

پابندهای دست ساز اغلب با مهره و نگین تهیه می شوند و زیبایی و جذابیت خاصی دارند، برای ساخت انواع مدل پابند دست ساز مهره ای همانند ساخت گردنبند با مهره یا ساخت دستبند و گوشواره عمل می نماییم و سعی می کنیم پابندی شیک و زیبا و در عین حال کاربردی بسازیم. تصاویر زیر نمونه هایی از پابندهای دست ساز را نشان می دهند که اغلب با مهره، مروارید و نگین های مختلف ساخته شده اند و در رنگ های متنوع و شاد می توانند زینت بخش پاهای شما در مهمانی ها باشند.

ساخت پابند با مهرهمدل پابند مهره ای جدید

  پابند نگین دار جدیدپابند دست ساز دخترانه

  مدل پابند جدیدمدل پابند جدید و خاص

  ساخت پابند با مهرهپابند نگین دار جدید و زیبا

  مدل پابند دست سازپابند دست ساز

ساختن پابند با مهرهساخت پابند با مهره

   مدل پابند جدید دخترانهپابند نگینی شیک و زیبا

پابند دست ساز جدیدساخت پابند با مروارید

ساخت پابند با زنجیر و بدلیجات نقره ای و طلایی، نیز یکی از ایده های جالب و قابل توجه در این زمینه است. شما می توانید پایند و دستبند دست ساز خود را با یکدیگر ست نمایید و یا از یک شیوه ساخت برای هر دو استفاده نمایید و به این صورت شیک پوش تر از همیشه باشید.

مدل پابند دست سازمدل پابند طلایی ظریف

مدل پابند طلاپابند شیک دخترانه

مدل پابند دخترانه دست سازمدل پابند دخترانه طلا

پابند شیک و جدیدمدل پابند شیک دخترانه

مدل پابند مهره ای زیباعکس پابند دست ساز

عکس پابند دست سازپابند ظریف دخترانه

مدل پابند دست ساز شیکمدل پابند جدید و زیبای دخترانه

ساخت پابند جدید و شیکمدل پابند جدید دست ساز

ساخت پابند دست سازپابند مجلسی جدید و شیک

حال که با انواع مدل پابند دست ساز شیک و جدید آشنا شدید می توانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا، بهترین و شیک ترین مدل پابند را برای خود بسازید. شما دوستان علاقه مند همچنین می توانید با کلیک بر روی زیورآلات مجله هنر در خانه به این بخش مراجعه نموده و از آموزش های مرتبط به این امر و جدیدترین مدل ها دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید