با این مدل دامن ها شیک پوش تر شوید

0

دامن یکی از پوشش های زنانه شیک و زیبا است که نقش مهمی در جذابیت بانوان دارد، وجود دامن های متنوع در بازار باعث شده است که بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، اما آنچه که همیشه ذهن بانوان را درگیر می کند انتخاب جدیدترین مدل دامن می باشد. اگر شما نیز چنین مشکلی دارید و نمی دانید کدام مدل دامن را انتخاب نماید، پیشنهاد می کنیم این مطلب از مجله هنر در خانه را از دست ندهید و با انواع مدل دامن پلیسه جدید و بسیار زیبا آشنا شوید.

۱۴ مدل دامن پلیسه شیک و زیبا

انتخاب مدل دامن زنانه و دخترانه نیازمند آشنایی با انواع مدل دامن می باشد، دامن های پلیسه از آن دسته دامن هایی هستند که به صورت دامن بلند، دامن کوتاه و دامن مینی در بازار موجود می باشند. این دامن ها می توانند ست زیبایی با انواع مدل شومیز ایجاد نمایند. دامن های پلیسه همچنین انتخاب مناسبی برای ست شدن با کت های مجلسی می باشند و از این طریق می توانید صاحب کت و دامن مجلسی شیکی شوید. در ادامه نمونه هایی از انواع مدل دامن پلیسه جدید با طرح های متنوع را مشاهده خواهید نمود.

دامن پلیسه شیک و زیبادامن پلیسه بلند

ست با دامن پلیسهعکس دامن پلیسه

ست شیک با دامن پلیسهست شومیز و دامن پلیسه کوتاه

دامن پلیسه سادهدامن پلیسه دخترانه

دامن پلیسه کوتاهمدل جدید دامن پلیسه

دامن پلیسه جدیددامن پلیسه جدید و زیبا

ست زیبا با دامن پلیسهمدل ساده دامن پلیسه

اگر قصد دوخت دامن پلیسه را دارید به این نکته توجه داشته باشید که دامن های پلیسه اغلب به صورت تک رنگ و با پارچه های ساده دوخته می شوند، البته می توان از پارچه های طرح دار نیز به این منظور استفاده کرد، که در این صورت نیز بهتر است دامن پلیسه با شومیز یا مانتویی ساده ست شود. تصاویر زیر نمونه هایی از زیباترین ست ها با دامن پلیسه را نشان می دهد که امیدواریم این مدل های زیبا برای شما عزیزان نیز الگویی در جهت شیک پوش تر شدن باشند.

مدل دامن پلیسهست دامن پلیسه با مانتو ساده

دامن پلیسه مینیمدل شیک دامن پلیسه

مدل دامن پلیسه جدید و شیکدامن پلیسه جدید و زیبا

دامن پلیسه جدیدعکس دامن پلیسه دو رنگ

مدل دامن پلیسه بلنددامن پلیسه دخترانه بلند

ست مانتو و دامن پلیسهست زیبا با دامن پلیسه

ست دامن پلیسه با مانتودامن پلیسه شیک و جدید

حال که با انواع مدل دامن پلیسه شیک و جدید آشنا شدید می توانید به راحتی مدل دامن دلخواه را انتخاب نموده و تهیه کنید. شما دوستان علاقه مند به مد و زیبایی می توانید با کلیک بر روی مدل لباس با دیگر مدل های دامن، شلوار، بلوز و… جدید و به روز آشنا شده و از این طریق یکی از شیک پوش ترین افراد باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید