ساخت گل با روبان ساتن و پارچه ایی با روش های ساده و آسان

1

گل های روبانی را می توان از جمله زیباترین گل ها دانست که موارد استفاده زیادی از جمله تزیین لباس، تزیین کیف و کفش، ساخت گل سرهای مختلف و… دارد. از این رو اغلب افراد باسلیقه و هنرمند سعی دارند نحوه ساخت گل با روبان را یاد بگیرند و از این طریق هنر و ابتکار خود را به نمایش بگذارند. اگر شما نیز چنین تصمیمی دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با نحوه ساخت ۱۰ مدل گل با روبان آشنا شوید.

ساخت گل علاوه بر استفاده از هنر و خلاقیت در تزیینات منزل می تواند نقش مثبتی در کسب درآمد نیز داشته باشد. گلسازی در منزل با وسایل اولیه مختلفی انجام می گیرد. ساخت گل با فوم، ساخت گل پارچه ایی، ساخت گل با کاغذ کشی، ساخت گل با نمد، ساخت گل با روبان و… از جمله رایج ترین روش های گلسازی می باشد.

آموزش ساخت گل با روبان های مختلف

حال اگر شما نیز قصد دارید اقدام به گلسازی با روبان نمایید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با نحوه ساخت ۱۰ مدل گل با روبان آشنا شوید. رایج ترین آنها ساخت گل رز با روبان ساتن است که تصویر زیر مراحل انجام آن را نشان می دهد.

ساخت گل روبانی ساده

اگر قصد استفاده از روبان توری را دارید می توانید همچون تصویر زیر اقدام به ساختن گل نمایید. این نوع گل های روبانی انتخاب مناسبی برای تزیین لباس های مجلسی می باشند.

مراحل ساختن گل با روبان

با روبان های ظریف یک سانتی نیز می توان گل های روبانی زیبا و شیکی ساخت و در تزیینات مختلف مورد استفاده قرار داد. در ادامه آموزش ساخت دو مدل گل روبانی زیبا را مشاهده می نمایید که با روبان های بسیار ظریف ساخته شده اند و شما نیز می توانید با این روش ها اقدام به ساخت این گل ها نمایید.

آموزش درست کردن گل روبانی

ساخت انواع گل با روبان

همانطور که گفتیم گل رز رایج ترین نوع گلی است که با روبان ساخته می شود. عکس های زیر مراحل ساخت چند مدل گل رز زیبا را نشان می دهند که می توانید از آنها ایده بگیرید.

آموزش ساخت گل روبانی

آموزش ساختن گل روبانی زیبا

آموزش ساخت گل با روبان

ساخت گل های زیبا با روبان

آموزش ساخت گل رز روبانی

گل هایی که تا این لحظه نحوه ساختن آنها را ملاحظه نمودید با یک تکه روبان ساخته می شدند، علاوه بر این موارد می توانید با برش زدن روبان، آنها را به تکه های کوچکتر تقسیم نمایید و با آنها گلبرگ گل بسازید و در نهایت گل رز زیبایی تهیه نمایید.

ساخت گل با روبان

با نحوه ساخت گل با روبان در طرح و مدل های مختلف آشنا شدید، حال می توانید به سادگی گل های روبانی زیبا و متنوعی بسازید. البته در صورتی که تمایل دارید اقدام به ساخت دیگر مدل های گل نمایید، می توانید به بخش گلسازی مجله هنر در خانه مراجعه نموده و از دیگر آموزش های ما برای ساختن گل های مختلف نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید