بازیگران زن مشهور با چه تیپی روی فرش قرمز حاضر شدند؟

0

بازیگران مشهور همچون سال های قبل با تیپ های متفاوت و جدید بر روی فرش قرمز هجدهمین جشن حافظ حضور یافتند. این جشن ۲۲ مرداد ۹۷ در برج میلاد و با حضور بازیگران و چهره های مشهور برگزار شد. از آنجایی که تیپ بازیگران در این جشن بسیار خاص می باشد، اغلب افراد تمایل دارند با تیپ های آنها آشنا شوند، از این رو در این مطلب به معرفی مدل های مانتو بازیگران ایرانی در این جشن می پردازیم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

مدل های مانتو بازیگران ایرانی در جشن حافظ

انواع مدل مانتو بازیگران ایرانی می تواند الگویی برای بانوان شیک پوش کشورمان باشد تا از این طریق پوشش ایده آلی را انتخاب کنند. در اغلب مواقع خانم ها تمایل دارند با مدل مانتو عید بازیگران و یا مانتوهایی که برای جشن ها و مراسم مختلف تهیه نموده اند آشنا شوند. از این رو ما نیز مجموعه ایی از تصاویر و عکس های منتخب بازیگران را گلچین نموده ایم که مربوط به حضور این عزیزان در جشن حافظ می باشد که در برج میلاد برگزار شد. این مانتوها شامل مدل مانتو حریر، مانتوهای تابستانی، مانتو پلیسه، مدل مانتو لی کاغذی و انواع مانتو کوتاه و بلند می باشد که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشد.

مانتو بازیگران زن مدل مانتو جدید گلاره عباسی

مانتو بازیگران ایرانیمانتو مونا فائض پور

مانتو بازیگران در جشن حافظعکس تیپ زیبای نیلوفر خوش خلق و همسرش مدل مانتو بازیگران زن ایرانیتیپ کوروش تهامی و همسرش در جشن حافظ

مدل مانتو لیلا اوتادیمدل مانتو شیک لیلا اوتادی

مانتو بازیگران در جشن حافظمانتو مارال فرجاد

مدل مانتو شیک بازیگرانتیپ زیبای نجمه جودکی

مانتو نیوشا ضیغمی در جشن حافظمدل مانتو جدید نیوشا ضیغمی

مدل مانتو پریناز ایزدیارعکس گلاره عباسی و پریناز ایزدبار

مدل مانتو جدید بازیگرانمانتو جدید پریناز ایزدیار

مدل مانتو بازیگران روی فرش فرمزتیپ ریحانه پارسا

مانتو مجلسی سارا بهرامیمدل مانتو سارا بهرامی در جشن حافظ

مدل مانتو بازیگران زن در جشن حافظتیپ متفاوت سارا منجزی

مدل مانتو شبنم قلیخانیتیپ شبنم قلی خانی در جشن حافظ

مدل مانتو جدید ترلان پروانهمدل مانتو شیک و زیبای ترلان پروانه

مدل مانتو بازیگران زن روی فرش قرمزتیپ زیبای لاله اسکندری

با مدل مانتوهای شیک و زیبای بازیگران در جشن حافظ آشنا شدید، هر یک از این مدل مانتوهای زیبا می توانند بهترین گزینه برای بانوان به روز و شیک پوش باشند.  با این حال اگر هنوز موفق به انتخاب مدل مانتو دلخواه نشده اید پیشنهاد می کنیم سری به بخش مدل مانتو مجله هنر در خانه بزنید و از دیگر مدل مانتوهای جدید و شیک ما نیز دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید