ساخت کاردستی عید قربان برای بچه ها با طرح های زیبا

0

عید قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار می باشد که افراد به شیوه های مختلف این عید را به یکدیگر تبریک می گویند. اگر شما قصد تبریک گفتن به کودکان را دارید می توانید اقدام به ساخت کارت پستال و یا کاردستی عید قربان نمایید و با تقدیم آن به بچه ها، این روز را برای آنها شیرین تر و به یادماندنی تر نمایید.

مدل های کاردستی عید قربان برای کودکان

ساخت کاردستی عید قربان همچون دیگر کاردستی های مناسبتی همچون کاردستی هفت سین و  عید نوروز، کاردستی شب یلدا، دهه فجر، گیفت عید غدیر و…. نیازمند توجه به نماد این عید می باشد، همانطور که همه ما می دانیم در این عید گوسفند قربانی می شود، از این رو نماد عید قربان گوسفند است پس بهتر است برای ساخت کاردستی مناسب عید قربان، به سراغ کاردستی گوسفند و یا کاردستی های مقوایی و کاغذی با طرح گوسفند برویم. برای این کار می توانید از تصاویر زیر ایده بگیرید و با اعمال کمی تغییر در آنها کاردستی های زیبا و خاصی بسازید.

کاردستی گوسفند با کاغذکاردستی برای عید قربان

کردستی کودکانه عید قربانکاردستی کودکانه گوسفند

کاردستی برای عید قربانساخت کارت پستال عید قربان

کاردستی خلاقانه برای عید قربانکاردستی جدید عید قربان

کاردستی با وسایل ساده برای عید قربانتزیین میز برای جشن عید قربان

کاردستی گوسفند مقواییکاردستی برای عید قربان با مقوا

کاردستی کودکان در عید قربانکاردستی های عید قربان

کاردستی های جالب کودکانهکاردستی تبریک عید قربان

کارت پستال عید قربانکارت پستال برای عید قربان

 

همانطور که تا این لحظه مشاهده نمودید برای ساخت کاردستی های عید قربان می توان از وسایل اولیه گوناگون استفاده نمود. پارچه های نمدی، پنبه، مقوا، کاغذ رنگی و… از رایج ترین مواد اولیه برای ساخت اینگونه کاردستی ها می باشند. توجه داشته باشید که به کارگیری خلاقیت باعث می شود بتوانید کاردستی جدید و خاصی بسازید و آن را به بچه ها هدیه کنید و یا نحوه ساخت آن کاردستی را به کودکان نیز آموزش دهید.

کاردستی عید قربانکاردستی گوسفند با نمد

کاردستی ساده برای عید قربانکاردستی کودکانه عید قربان

ساخت کاردستی عید قربانکاردستی برای عید قربان با مقوا

کاردستی گوسفند عید قربانساخت گوسفند با پنبه و مقوا

کاردستی مقوایی برای عید قربانکاردستی گوسفند کودکانه برای بچه ها

کاردستی های خلاقانه عید قربانکاردستی خلاقانه عید قربان

کاردستی ساده عید قربانکاردستی برای عید قربان

کاردستی خلاقانه عید قربانساخت گوسفند نمدی برای عید قربان

حال که با مدل های متنوع و زیبای انواع کاردستی عید قربان آشنا شدید می توانید به راحتی اقدام به ساخت اینگونه کاردستی ها نمایید. شما دوستان هنرمند و خلاق همچنین می توانید در بخش کاردستی مجله هنر در خانه از دیگر مدل های کاردستی و آموزش های جالب و دیدنی برای ساخت انواع کاردستی دیدن نموده و سپس بهترین ها را در منزل و با کمک کودکتان بسازید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید