مدل آستین پفی بلند و کوتاه برای مانتو و لباس های زنانه

0

انتخاب مدل آستین زیبا و جدید نقش مهمی در شیک پوشی و به روز بودن شما دارد، آستین ها دارای مدل ها و طرح های مختلفی هستند که هر یک زیبایی خاصی به لباس یا مانتو می بخشند. مدل آستین پفی نیز یکی از این مدل های زیباست که از جمله جدیدترین و به روزترین آستین ها می باشد. اگر شما نیز به این مدل آستین علاقه مندید تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از عکس های زیبا و خاص آن دیدن نمایید.

مدل آستین پفی دخترانه

مدل آستین پفی مانتو :

آستین های پفی برای انواع مدل مانتو حریر، مانتوهای مجلسی بلند و کوتاه، مانتو بهاره و تابستانه و… مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع آستین ها را می توان یکی از محبوب ترین مدل های آستین فانتزی و خاص دانست که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. در ادامه عکس های انوع مدل مانتو شیک و جدید با آستین پفی را مشاهده می نمایی که این تصاویر جذاب می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب مدل آستین پفی باشند.

مدل آستین پفی جدیدمانتو مجلسی با آستین پفی

مانتو با آستین پفیآستین پفی برای مانتو زنانه مجلسی

مدل آستین جدید و شیکمدل آستین مانتو زنانه جدید

آستین پفی برای پالتومدل مانتو ساده با آستین پفی زیبا

مدل آستین مانتوآستین پفی برای مانتو مجلسی جدید

آستین پفی دخترانه و زنانه برای لباس های شیک :

اگر به دنبال آستینی خاص برای لباس مجلسی خود هستید، انواع مختلف آستین پفی می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشند. از این نوع آستین می توان در دوخت انواع مدل شومیز زنانه، پیراهن های مجلسی کوتاه و بلند، بلوز های حریر و ساتن، لباس عروس آستین دار و…. استفاده نمود. برای زیبایی بیشتر لباس ها می توانید در دوخت آستین پفی از پارچه گیپور یا حریر نیز استفاده نمایید و از این طریق زیبایی فوق العاده ایی به لباس خود ببخشید. در ادامه عکس های انواع لباس های زنانه و دخترانه را با آستین های پفی کوتاه و بلند مشاهده می نمایید که بخشی از محبوب ترین مدل لباس ها با آستین پفی می باشند.

آستین پفی برای شومیزآستین پفی برای شومیز دخترانه

آستین پفی دخترانهعکس آستین پفی زیبا و شیک

آستین پفی مجلسیپیراهن مجلسی بلند با آستین پفی

مدل آستین شومیزمدل شومیز حریر دخترانه با آستین پفی زیبا

عکس آستین پفی جدیدمدل آستین فانتزی و شیک

شومیزهای آستین پفی جدیدمدل آستین برای شومیز زنانه

لباس مجلسی با آستین پفیآستین پفی بلند برای شومیز دخترانه

مدل آستین گیپور جدیدمدل آستین جدید و شیک

مدل آستین حریرمدل آستین حریر لباس مجلسی

آستین پفی کوتاهآستین پفی کوتاه و شیک

 با انواع مختلف مدل آستین پفی برای لباس های متنوع آشنا شدید، امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای این تصاویر زیبا و دلچسب توانسته باشید مدل آستین ایده آل را برای لباس های خود انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید