آموزش شمع آرایی و تزئین شمع با جدیدترین مدل ها

5

شمع آرایی و تزئین شمع ها برای تزئینات منزل اهمیت خیلی زیادی برای همه ما خصوصا خانم های عزیز داره و اغلب تلاش میکنیم از شمع برای زیباتر کردن دکوراسیون منزلمون استفاده کنیم. شمع های مختلفی توی بازار وجود داره که به راحتی میشه اونها رو خریداری کرد و با یه سری وسایل مختلف به زیبایی بیشتر اونها کمک کرد. امروز بهتون یاد میدم که چطور با استفاده از شمع های ساده زیباترین تزئینات و شمع آرایی رو داشته باشید.

نحوه شمع آرایی و تزئینات زیبا با شمع:

همینطور که گفتم برای شمع آرایی میتونید شمع های ساده رو از بازار خریداری کنید و اونها رو با روشهای مختلف تزئین کنید. یکی از این روش ها که بیشتر برای سفره هفت سین و سفره عقد استفاده میشه قرار دادن شمع داخل ظرف آبه که این ظرف آب زیبایی خاصی به شمه ها میده و به راحتی میشه ازش در تزئین انواع میز و سفره استفاده کرد. برای اینکار فقط کافیه ظرفی مناسب با سایز شمع انتخاب کنید و داخل اونو تا نیمه آب کنید و شمع رو روی اب قرار بدین.

شمع آرایی

شمع آرایی

میتونین داخل ظرف آب علاوه بر شمع از وسایل تزئینی دیگه هم استفاده کنید تا کار شما نمای بیشتری داشته باشه و زیباتر به نظر بیاد. برای اینکار من استفاده از گلهای طبیعی و گلبرگ های گل رو بهتون پیشنهاد میکنم.

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

همچنین میتونید شمع ها رو درون ظرف مسطحی قرار بدید و داخل ظرف رو با گیاهان سبز مصنوعی و انواع وسایل تزئینی زیباتر کنید.

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

برای شمع آرایی میتونید از انواع حبوبات و ماکارونی های شکل دار هم استفاده کنید که این نوع تزئینات بیشتر برای جهیزیه عروس و قرار دادن شمع ها در آشپزخانه کاربرد داره. و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما میده.

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

قرار دادن شمع  داخل انواع شیشه ها و تزئین دیواره شیشه با برگهای خشک و یا نقاشی اون از روش های خیلی جالبه که کمک میکنه با استفاده از شمع های ساده یه تزئین فوق العاده داشته باشیم.

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

اینم چند نمونه شمع ارایی زیبا که پیشنهاد میکنم برای اتاق خواب و تزئینات مربوط به اون حتما ازش استفاده کنید.

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

شمع آرایی

خب دوستهای خوبم امیدوارم از این نمونه های شمع آرایی خوشتون اومده باشه و تزئینات زیبایی توی خونه انجام بدین. میتونید عکس هاشو برام بفرستیدد تا با نام خودتون توی سایت بذارم. روزهای گرم تابستانی تون بخیر و خوشی

اشتراک گذاری

۵ دیدگاه

یک نظر دهید