نقاشی روی گلدان سفالی و ایده هایی برای رنگ آمیزی گلدان

0

نقاشی روی ظروف سفالی یکی از سبک های نقاشی پرطرفدار است که به راحتی نیز انجام می گیرد،  این مدل نقاشی ها در عین سادگی از زیبایی و جذابیت فوق العاده ایی برخوردارند و می توانند نقاشی ایده آل و دلخواه شما باشند. از جمله این نقاشی ها می توان به نقاشی روی بشقاب و سطح صاف سفالی، نقاشی روی کوزه، نقاشی روی ظروف، نقاشی روی گلدان سفالی و… اشاره نموده که به دلخواه می توانید سفال مورد نظر را تهیه نموده و نقاشی های زیبایی روی آن بکشید.

نقاشی روی سفال اغلب با گواش یا رنگ های اکریلیک انجام می گیرد و تنوع بالایی دارد، قبلا شاهد انواع مدل نقاشی روی بشقاب سفالی بوده اید، در این مطلب قصد داریم مدل های نقاشی روی گلدان سفالی را معرفی نماییم که از محبوب ترین نقاشی ها محسوب می گردند و اغلب ما در منزل چندین گلدان سفالی با طرح های مختلف داریم.

 

مدل نقاشی روی گلدان سفالینقاشی نقطه ای روی گلدان

مدل های نقاشی روی گلدان سفالی

برای نقاشی روی گلدان سفالی می توانید از شیوه نقاشی نقطه ای روی سفال استفاده کنید و با کمک نقطه هایی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند، طرح دلخواه را ایجاد نمایید و یا الگویی برای نقاشی در نظر گرفته و با استفاده از آموزش نقاشی روی سفال طرح مورد نظر را روی گلدان سفالی پیاده نمایید و به این صورت گلدان سفالی شیک و زیبایی داشته باشید. در ادامه عکس هایی از نقاشی های ساده و فانتزی روی گلدان های سفالی را ارائه می دهیم که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشد.

نقاشی فانتزی روی گلدان سفالیگلدان سفالی با طرح فانتزی

گلدان سفالی فانتزینقاشی کودکانه روی گلدان سفالی

نقاشی روی گلدانمدل نقاشی ساده روی گلدان

نقاشی روی سفالنقاشی عروسکی روی گلدان سفالی

نقاشی ساده روی گلدان سفالیتزیین گلدان برای اتاق کودک

مدل نقاشی روی سفال سادهنقاشی فانتزی و زیبا روی گلدان سفال

اما اگر قصد دارید گلدان ها را با روش های دیگر نقاشی کنید و از سبک های مدرن تر و خاص تر استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم یکی از طرح های زیر را انتخاب نموده و گلدان سفالی خود را با این روش ها نقاشی کنید.

نقاشی روی گلدان سفالینقاشی زیبا روی گلدان سفالی

نقاشی روی سفالنقاشی گل روی گلدان سفال

مدل نقاشی روی گلدان سفالی سادهمدل نقاشی روی گلدان

آموزش نقاشی روی سفالنقاشی ساده روی گلدان سفالی

گلدان سفالی نقاشی شدهمدل نقاشی زیبا روی گلدان

نقاشی روی گلدان سفالگلدان سفالی با طرح بته جقه

نقاشی روی گلدان سفال مدل نقاشی روی سفال

نقاشی روی پارچ سفالنقاشی جدید روی گلدان سفالی

همانطور که ملاحظه نمودید ایده های متنوع و زیبایی برای نقاشی روی گلدان های سفالی وجود دارد که هر یک به گونه ایی زیبایی بخش گلدان های سفالی شما می باشند. حال برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر و همچنین آموزش های کاربردی و مفید به بخش نقاشی روی سفال مجله هنر در خانه مراجعه نمایید و از دیگر مطالب منتشر شده جدید و خواندنی ما لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید