تزیین گل رز با ایده های جدید و بسیار زیبا

0

روش های متنوع و جالبی برای تزیین گل رز وجود دارد که هر یک نقش مثبتی در تزیین منزل دارند و می توان با کمک آنها زیبایی بیشتری به فضای منزل بخشید. ما در این مقاله مجله هنر در خانه به معرفی برخی از جدیدترین ایده ها برای تزیین گل می پردازیم که می توانند راهنمای مناسبی برای دیزاین و تزیینات شما باشند.

تزیین گل رز تک شاخه و دسته گل رز :

اگر قصد دارید به تزیین شاخه گل رز و یا دسته گل های کوچک بپردازید تصاویر زیر می توانند بهترین ایده و الگو برای شما باشند. توجه داشته باشید که برای تزیین گل رز می توان از گل های طبیعی ریز و انواع برگ سبز استفاده نمود و از این طریق زیبایی گل ها را بیشتر نمود.

تزیین دسته گل رزتزیین زیبای گل رز

تزیینات گل رز روی پایهتزیین دسته گل رز زیبا و شیک

تزیین گل در گلدان و سبد :

برای تزیین گل های رز می توان از انواع گلدان یا سبد گل استفاده نموده و از این طریق زیبایی بیشتری به گل ها بخشید. تصاویر زیر نمونه هایی از قرار دادن و تزیینات گل رز داخل گلدان و سبد را نشان می دهند که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

تزیین سبد گل رزتزیین گل های  رز در سبد حصیری

تزیین گل رز شیک و زیباتزیین سبد گل رز

تزیین جدید باکس گل رزتزیین قفس فلزی با گل رز

باکس گل رز :

 یکی از جدیدترین ایده ها برای تزیین گل رز های زیبا استفاده از باکس های مختلف می باشد، بدین منظور دسته گل رز و یا تک شاخه های گل رز را داخل باکس ها و جعبه های مقوایی یا فلزی می چینند و از این طریق هدیه ایی زیبا و ارزشمند به کسانی که دوستشان دارند تقدیم می کنند. شما نیز می توانید از این روش برای تزیین گل های مختلف استفاده کنید.

تزیین گل رز در باکستزیین باکس گل رز زیبا

تزیین جعبه گل رزتزیین جعبه با گل های رز

تزیینات گل رزتزیین زیبا و شیک گل رز

تزیین گل طبیعی تزیین باکس ساده با گل های رز

باکس گل رز به شکل حروف انگلیسیتزیین شیک گل های رز

تزیین گل رز شیک و جدیدتزیین زیبای گل رز به شکل حروف انگلیسی

دیزاین باکس گل رزتزیین جعبه گل رز

تزیین جعبه گل رزباکس هدیه با گل رز سرخ

  تزیینات باکس های گل زیبا و شیکتزیین زیبای جعبه با گل های رز

  تزیین زیبای باکس گل رزتزیین جعبه گل رز زیبا و شیک

  تزیینات گل رز زیباتزیین باکس گل رز زیبا

تزیین باکس گل رزتزیین گل های رز در جعبه چوبی

تزیین گل خشک :

گل های طبیعی زیبایی و جلوه خاصی دارند اما متاسفانه بعد از گذشت چند روز خشک می شوند، مطمئنا شما نیز تعدادی گل رز خشک شده دارید که بنا به دلایلی به آنها علاقه مند هستید و ترجیح می دهید آنها را دور نریزید. در ادامه ایده های جالب و متنوع برای تزیین گل خشک شده را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند الگویی برای تزیینات شما باشند. توجه داشته باشید که از این گل های خشک شده می توان برای تزیین منزل، تزیین دیوار، تزیین میز و… استفاده نمود.

تزیین جدید گل رز خشک شدهتزیین گل خشک در گلدان

تزیین گل خشکشاخه گل رز خشک شده

تزیین زیبا و شیک گل رزشاخه گل های رز خشک شده

تزیین گلدان گل خشکتزیین گل رزهای خشک شده در گلدان

تزیین گل های رز خشک شدهتزیین گل های رز خشک شده

حال می توانید با ایده گرفتن از تصاویر بالا، بهترین و شیک ترین تزیین گل رز را داشته باشید و از این طریق زیبایی بیشتری به فضای منزل ببخشید. شما دوستان باسلیقه همچنین می توانید با کلیک بر روی گل آرایی مجله آرگا از دیگر تزیینات و ایده های خاص و بسیار زیبا برای تزیین گل های مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید