طرز تهیه دسر مگنولیا خوشمزه با دستور تهیه امتحان شده

1

اگر به دنبال ایده ایی خاص برای تهیه دسر برای مهمانی ها هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب از مجله هنر در خانه را از دست ندهید و با طرز تهیه دسر مگنولیا آشنا شوید، این دسر فوق العاده خوشمزه و لذیذ می باشد و با هزینه کم و به راحتی تهیه می گردد و حالت کاراملی دارد. در ادامه همراه ما باشید و با روش تهیه مگنولیا آشنا شوید.

دسر مگنولیا مجلسی

در طرز تهیه دسر مگنولیا از آرد، نشاسته، شیر و… استفاده می شود. قبلا دسرهای متنوعی با شیر و نشاسته از جمله مشکوفی، دسر بیسکوییت پتی بور، دسر پاناکوتا و… تهیه نموده ایم که هر یک طعم و مزه بی نظیری دارند. حال می خواهیم تجربه جدیدی در استفاده از این مواد برای تهیه دسر به دست آوریم.

طرز تهیه دسر مگنولیا

مواد لازم :

  • شیر : ۳ لیوان
  • شکر : نصف پیمانه
  • آرد : ۳ قاشق غذاخوری
  • نشاسته : ۳ قاشق غذاخوری
  • موز : یک عدد
  • زرده تخم مرغ : یک عدد
  • وانیل : کمی
  • کیک یا بیسکوییت : ۱۰ گرم
  • گردو خرد شده : دو قاشق غذاخوری

طرز تهیه دسر مگنولیا

آرد، نشاسته، شیر و شکر را داخل ظرفی ریخته و مخلوط نمایید. در ظرفی دیگر زرده تخم مرغ و وانیل را با چنگال هم زده و سپس آن را به مخلوط اولیه اضافه کرده و ظرف حاوی این مواد را روی حرارت قرار دهید و شروع به هم زدن نمایید. توجه داشته باشید که تا زمانی که مخلوط به غلظت فرنی برسد روی حرارت بماند و از هم زدن آن غافل نشوید.

آموزش تهیه دسر مگنولیا

حال ظرف های مناسب دسر را آماده نموده، انتهای آن یک ردیف بیسکویت یا کیک اسفنجی یا ساده چیده،  مخلوط تهیه شده را بعد از اینکه کمی ولرم شد روی آن بریزید و سپس یک لایه موز حلقه شده و کمی گردو بپاشید. مجددا یک لایه بیسکوییت قرار داده و مراحل قبل را تکرار کنید تا ظرف پر شود.

روش تهیه دسر مگنولیا

حال دسر را داخل یخچال قرار دهید تا کامل ببندد. سپس روی آن را با بیسکویت، شکلات، برش های میوه و… تزیین نموده و نوش جان نمایید.

آموزش پخت دسر مگنولیا

نکات مهم :

  1. در تهیه این دسر خوشمزه می توان از انواع بیسکویت یا کیک های مختلف استفاده نمود.
  2. کیک یا بیسکویت دلخواه را می توان به صورت نرم شده و یا تکه تکه مورد استفاده قرار داد.
  3. به جای موز می توان از توت فرنگی، هلو و….. استفاده نمود.
  4. در صورت تمایل می توانید گرد را نیز حذف نمایید.
  5. دسر مگنولیا هر چه بیشتر در یخچال بماند بهتر است. سعی کنید آن را روز قبل از مهمانی آماده نمایید.
  6. مقدار شکر در تهیه دسر مگنولیا کاملا سلیقه ایی است و به دلخواه می توانید آن را کم یا زیاد کنید.

تزیین دسر مگنولیا

پیشنهاد می کنیم حتما از این دستور طرز تهیه دسر مگنولیا استفاده نموده و ضمن تهیه این دسر فوق العاده خوشمزه، پذیرایی شیک و ایده آلی داشته باشید. البته می توانید با مراجعه به بخش طرز تهیه دسر از دیگر دستورات امتحان شده و عالی برای تهیه دسرهای مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید