دوخت رومیزی های زیبا با استفاده از گونی

1

دوخت رومیزی برای همه خانمهای خانه دار جذابه و همه دوست دارن اونو یادبگیرن و توی خونه با سلیقه و هنر دست خودشون رومیزیهای زیبایی بدوزن. امروز میخوام شما رو با جدیدترین مدل های رومیزی که به راحتی با کیسه گونی دوخته میشه اشنا کنم. این مدل ها علاوه بر زیبایی از لحاظ اقتصادی هم به صرفه هستن. پپس پیشنهاد میکنم با این آموزش زیبا  همراهم باشید.

جدیدترین مدل های دوخت رومیزی با کیسه گونی:

برای دوخت رومیزی با کیسه گونی همینطور که از اسمش پیداس، فقط احتیاج به چند متر گونی داره که این نوع پارچه رو میتونین به راحتی از بازار تهیه کنید ومورد استفاده قراربدین. اولین مدل رومیزی که میخوام بهتون معرفی کنم علاوه بر گونی به چند متر تور یا پارچه برای حاشیه کار هم احتیاج داره.  این مدل بیشتر برای میز ناهار خوری کاربرد داره. با توجه به اندازه میز گونی رو برش بزنید و پارچه یا تور رو به صورت چین دار لبه های اون بدوزین.

دوخت رومیزی

مدل دیگه رومیزی که اینم مخصوص آشپزخانه و میز ناهار خوریه، رو در تصویر زیر میبینید. برای دوخت این مدل بهتره که گونی رو به اندازه سطح میز برش بزنید و از لبه های اون تکه های دیگه گونی رو به صورت طبقه طبقه بدوزین که نتیجه کار یه رومیزی جالب میشه.

دوخت رومیزی

اگه رومیزی بالا رو انتخاب کردین بهتون پیشنهاد میکنم با دوخت این پرده آشپزخونه ست قشنگی به دست بیارید.

دوخت رومیزی

مدل دیگه دوخت رومیزی به این صورته که یه مستطیل در میارین و عرض های اونو با دوخت تور زیباتر کنید. برای طول مستطیل هم میتونین خیلی ساده یا به صورت چین دار لبه های اونو بدوزید.

دوخت رومیزی

نمونه دیگه از دوخت رومیزی رو هم در تصویر زیر میبینید که برای میزهای کوچکتر مناسب تره. این مدل هم زیبایی خاص خودشو داره.

دوخت رومیزی

خب دوستهای خوبم شما علاوه بر دوخت رومیزی با استفاده از گونی میتونین کارهای هنری دیگه ایی هم برای تزئین منزل ارائه بدین که چند نمونه از اونو میبینید.

دوخت رومیزی

دوخت رومیزی

دوخت رومیزی

دوخت رومیزی

امیدوارم ایده های خوبی برای استفاده از گونی در تزئینات منزل گرفته باشید و به بقیه آموزش های هنر در خانه هم حتما سری بزنید. شاد وموفق باشید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید