مروارید دوزی روی یقه لباس مجلسی و کت

0

مروارید دوزی یکی از جدیدترین و در عین حال شیک ترین ایده ها برای تزیین لباس های مختلف است که می تواند بر روی انواع لباس ها و در قسمت های مختلف انجام گیرد. یقه لباس یکی از بخش هایی است که با مروارید دوزی نما و جلوه خاصی می یابد. از این رو قصد داریم در این مطلب به معرفی مدل های مروارید دوزی روی یقه لباس بپردازیم که مطمئنا این مدل های زیبا می توانند الگویی برای شما دوستان هنرمند و باسلیقه باشند.

مدل های مروارید دوزی روی یقه لباس

مروارید دوزی روی شلوار، لباس های مجلسی زنانه، یقه و آستین لباس و… از رایج ترین سبک های تزیین لباس می باشند که هر فرد با ابتکار و سلیقه خود می تواند آن را به شکلی متفاوت انجام دهد. همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم به معرفی مدل های مروارید دوزی روی یقه لباس بپردازیم که می توانند انتخاب مناسبی برای تزیین یقه لباس مجلسی، یقه کت های زنانه، یقه مانتو و… باشند. این نوع مروارید دوزی را می توان به شکل ساده و یا پرکار انجام داد که انتخاب مدل آن کاملا سلیقه ایی است. در ادامه نمونه هایی از مروارید دوزی روی یقه را مشاهده می نمایید که هر یک از این مدل های شیک و زیبا را می توان به عنوان الگو انتخاب نمود و مروارید دوزی را بر اساس آن انجام داد.

مروارید دوزی یقه لباسمروارید دوزی یقه شومیز

مروارید دوزی روی یقهمروارید دوزی یقه لباس اسپرت

مروارید دوزی روی لباسمدل مروارید دوزی یقه

تزیین لباس با مرواریدعکس مروارید دوزی یقه بلوز

دوخت مروارید روی لباس مجلسیمروارید دوزی یقه مانتو مجلسی

تزیین یقه لباس با مرواریدتزیین پیراهن زنانه با مروارید

مروارید دوزی روی یقه مانتوتزیین یقه مانتو با مروارید

تزیین بلوز با مرواریددوخت مروارید روی یقه شومیز زنانه

مروارید دوزی روی یقه پیراهن مجلسیمروارید دوزی یقه پیراهن زنانه مجلسی

دوخت مروارید روی لباس مجلسیتزیین پیراهن لی با مروارید

مدل مروارید دوزی روی یقه بلوزمروارید دوزی روی یقه

مروارید دوزی روی یقه کت

کت های زنانه و دخترانه از جمله محبوب ترین و شیک ترین لباس های مجلسی محسوب می گردند، اگر شما نیز به این نوع لباس های مجلسی علاقه مندید پیشنهاد می کنیم با راهکارهایی برای مروارید دوزی یقه اینگونه کت ها آشنا شده و از این طریق علاوه بر تزیین لباس، کت مجلسی شیک و زیبایی داشته باشید.

مروارید دوزی روی یقه لباستزیین یقه کت با مروارید

مدل مروارید دوزی روی یقهمروارید دوزی یقه کت مجلسی

مروارید دوزی روی یقه کتمروارید دوزی روی یقه کت زنانه

حال که با مدل های مروارید دوزی روی یقه لباس آشنا شدید، می توانید به راحتی اقدام به دوخت مروارید روی یقه لباس های مختلف نموده و از این طریق لباس های ساده و معمولی را تبدیل به لباس های مجلسی شیک و زیبا نمایید. شما دوستان هنرمند و با سلیقه همچنین می توانید برای آشنایی با دیگر ترفندها در این زمینه و همچنین آموزش های مفید و جالب برای دوخت های مختلف به بخش خیاطی مجله هنر در خانه مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید