ماسک برای لک صورت و جای جوش با تاثیر قوی و عالی

0

استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی می توانند نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره و پوست صورت داشته باشند، هر یک از ماسک هایی که در منزل و با مواد طبیعی تهیه می شوند نقش جداگانه ایی بر روی پوست می گذارند و شما با شناخت مشکلات پوستی و نیاز های خود می توانید بهترین ماسک صورت خانگی را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. یکی از انواع ماسک های پرطرفدار، ماسک برای لک صورت می باشد که به راحتی تهیه می گردد.

چهار ماسک برای لک صورت خانگی و طبیعی :

استفاده از انواع ماسک برای لک صورت می تواند نقش مثبتی در زیبایی هر فرد داشته باشد، همانگونه که می دانید انواع ماسک لایه بردار صورت و ماسک های روشن کننده می توانند نقش مثبت و مفیدی در از بین بردن لک های صورت داشته باشند. در ادامه چند نمونه از مفیدترین ماسک های صورت برای از بین بردن لک و جای  جوش را معرفی می نماییم که امیدواریم بر روی پوست شما نیز تاثیرات خوبی بگذارند.

ماسک برای لک صورت

ماسک ماست و زردچوبه :

ترکیب ماست ترش و مقداری زردچوبه می تواند نقش مثبتی در از بین بردن لک های صورت ناشی از آفتاب سوختگی و جای جوش دارد، صورت خود را بشویید و ماسک زردچوبه و ماست را بر روی پوست صورت قرار دهید و سپس بعد از گذشت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پوست صورت را آبکشی نمایید.

ماسک زردچوبه و ماست

ماسک سیب زمینی و عسل :

برای تهیه این ماسک صورت برای لک، مقداری عسل را با آب سیب زمینی مخلوط نمایید، از آنجا که ماسک سیب زمینی خاصیت روشن کنندگی پوست صورت را دارد، وقتی با عسل ترکیب می شود می تواند نقش مثبتی در از بین بردن لک های صورت داشته باشد.

ماسک عسل و سیب زمینی برای لک صورت

ماسک آلوئه ورا برای لک صورت :

آلوئه ورا را می توان به عنوان یک روشن کننده طبیعی قوی و موثر شناخت که قدرت زیادی در از بین بردن لک های پوست صورت دارد، بدین منظور مقداری ژل آلوئه ورا را بر روی پوست صورت قرار دهید و بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت را بشویید و با چندین بار تکرار شاهد روشن شدن پوست صورت و از بین رفتن لک ها شوید.

ماسک صورت خانگی برای لک

ماسک عسل و سرکه سفید :

ترکیب سرکه سفید و عسل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای از بین بردن لک های صورت و حتی کبودی زیر چشم باشد، توجه داشته باشید که در زمان استفاده از ماسک عسل و سرکه، این ماسک به هیچ عنوان وارد چشم های شما نشود.

ماسک عسل و سرکه سفید

با انواع ماسک برای لک صورت آَشنا شدید، هر یک از این ماسک های خانگی می توانند نقش مثبتی در از بین بردن لکه ها و جای جوش داشته باشند و با استفاده از آنها زیبایی را به صورت خود هدیه کنید. حال اگر تمایل دارید با دیگر ماسک های خانگی و محصولات زیبایی طبیعی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به بخش ماسک صورت مجله هنر در خانه مراجعه نموده و از دیگر ماسک های فوق العاده دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید