ماسک جوش شیرین برای پوست صورت با تاثیر فوق العاده

0

استفاده از ماسک های طبیعی برای پوست صورت فواید و مزایای زیادی دارد، شما می توانید در منزل بدون صرف هزینه و با استفاده از مواد طبیعی بهترین و موثرترین ماسک های صورت را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید و در نهایت شاهد تاثیرات فوق العاده آن باشید. ماسک جوش شیرین یکی از این ماسک های طبیعی است که مطمئنا تاکنون افراد زیادی استفاده از آن را به شما پیشنهاد کرده اند. حال اگر واقعا قصد استفاده از جوش شیرین را دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و انواع ماسک های جوش شیرین آشنا شوید.

ماسک جوش شیرین را می توان موثرترین ماسک لایه بردار صورت نامید که به راحتی نیز تهیه می شود. این ماسک قدرت کافی برای لایه برداری پوست را دارد و می تواند درخشش و شفافیت زیادی به صورت ببخشد. در ادامه بهترین ماسک های صورت با جوش شیرین را معرفی می نماییم. تنها نکته مهم و قابل توجه در استفاده از جوش شیرین برای شفافیت پوست، این است که جوش شیرین در برخورد با فلزات به سرعت واکنش می دهد پس بهتر است ماسک مورد نظر را در ظرف چوبی یا شیشه ایی و یا روی پارچه تهیه نمایید و برای مخلوط کردن نیز حتما از قاشق چوبی استفاده نمایید.

ماسک با جوش شیرین و گلاب

ماسک جوش شیرین و گلاب :

برای تهیه ماسک صورت جوش شیرین و گلاب، حدود یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با سه قاشق گلاب در یک ظرف شیشه ایی یا چوبی مخلوط نمایید. سپس خمیر بدست آمده را روی صورت و قسمت هایی که جای جوش دارد بگذارید. بعد از گذشت بیست دقیقه صورت را با آب سرد بشویید تا منافذ آن بسته شود. این ماسک ضد چروک و جوان کننده را می توان سه بار در هفته مورد استفاده قرار داد.

ماسک جوش شیرین

ماسک عسل و جوش شیرین :

ماسک عسل و جوش شیرین علاوه بر آب رسانی پوست، باعث می شود پوست شما لایه برداری شود و در نهایت صاحب صورتی شفاف و زیبا شوید. برای تهیه این ماسک، نصف قاشق چای خوری عسل را با نصف قاشق چای خوری جوش شیرین مخلوط نمایید و آن را به آرامی روی پوست قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید.

ماسک جوش شیرین

 ماسک با جوش شیرین و ماست

مقداری ماست، جوش شیرین و کمی پودر گل بابونه را با یکدیگر مخلوط نمایید تا خمیر نرمی به دست آید. خمیر مربوطه را روی پوست صورت قرار دهید و بعد از ۱۵ دقیقه صورت را بشویید. شاهد نرمی و لطافت پوست و در عین حال شفافیت آن خواهید بود.

ماسک صورت با جوش شیرین

ماسک آبلیمو و جوش شیرین :

مقدار مساوی از آبلیمو و جوش شیرین را با یکدیگر ترکیب نمایید و به مدت ده دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید. این ماسک یکی از موثر ترین ماسک های صورت برای جوش محسوب می گردد.

ماسک با جوش شیرین و آبلیمو

حال که با انواع ماسک جوش شیرین آشنا شدید می توانید نهایت استفاده را از این ماسک عالی و فوق العاده ببرید و از این طریق زیبایی و شفافیت خاصی به چهره خود ببخشید. شما دوستان علاقه مند همچنین می توانید با کلیک بر روی ماسک صورت مجله هنر در خانه از دیگر ماسک های معرفی شده نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید