دوخت کیف پول زنانه زیبا با آموزش ساده در منزل

13

برای همه ما دوخت کیف پول در منزل کار جالب و جذابیه و دوست داریم با سلیقه و هنر خودمون یک کیف پول زیبا برای خودمون تهیه کنیم. امروز با آموزش دوختن کیف با پارچه در خدمت شما دوستهای خوبم هستم. امیدوارم بتونم با این آموزش بهتون کمکی در این زمینه کنم. همراهم باشید.

نحوه دوخت کیف پول پارچه ای در منزل

برای دوخت کیف پول پارچه ای شما فقط به مقداری پارچه البته در طرح ها و رنگ های مختلف احتیاج دارید که البته انتخاب طرح و رنگ پارچه ها کاملا سلیقه ایه و هر کس میتونه با توجه به سلیقه خودش اونو استفاده کنه و از اونجایی که پارچه زیادی نمیخواد میشه از تکه پارچه هایی که توی خونه داریم هم استفاده کنیم و اقدام به دوخت کیف کنیم. البته با روشی که در ادامه معرفی می کنیم می تونید اقدام به دوخت کیف آرایش و کیف های دستی کنید.

دوخت کیف پول

در این مرحله از دوخت کیف ساده، دو رنگ پارچه که سایز یکیش بزرگتره و  اونها رو برای اصل کار در نظر گرفتین استفاده کنید و آنها رو به اندازه دلخواه برش بزنید و به وسیله لایه چسب مخصوص خیاطی و اتو به هم متصل کنید.

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

حالا مطابق شکل لبه های کارو با چرخ خیاطی بدوزین تا کیف شما مرتب تر و قشنگ تر شه.

دوخت کیف پول

تو این مرحله باید یکی از پارچه ها رو که قراره فضای داخل کیف رو تشکیل بده به حالت پلیسه درشت تا بزنید، بهتره اینکار رو سه بار انجام بدین یعنی سه قسمت جدا برای پول و انواع  کارت داشته باشین.

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

حالا وسط دو تا  پلیسه پایین رو با خط کش علامت بزنید و اونو با چرخ خیاطی بدوزید. اینطوری شما پنج قسمت مجزا برای قرار دادن وسایل دارین.

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

حالا لبه های کیف رو مرتب بدوزین، اینکار به دوام کیف پول شما کمک میکنه. خب، تو این مرحله دوخت قسمتهای داخلی کیف پول به اتمام رسید.

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

خب دوستهای خوبم روی کیف رو میتونین به سلیقه خودتون تزئین کنید اما من پیشنهاد بهتون اینه که یه تکه از پارچه بردارین و با اون یه پاپیون زیبا بسازید و روی کیف پول بدوزینش. برای بستن در کیف میتونین از یه دکمه استفاده کنید که با وصل شدن به انتهای پاپیون اونو محکم میکنه.

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف پول

دوخت کیف زیبای ما به اتمام رسید. امیدوارم تونسته باشم توضیحات لازم رو بدم و شما کیف پول های قشنگ و متفاوتی برای خودتون و اطرافیانتون تهیه کنید.

اشتراک گذاری

۱۳ دیدگاه

  1. سلام
    خسته نباشید 🙂
    ای وایِ برمن چه آسون و خوشگل.آخهچرا انداره پارچه هارو نگفتین….حالا چجوری بدوزمش…
    ا ندازه هارو.بگین دیگه….
    لطفا… 🙁

    • سلام عاطفه جان. اندازه ها رو با توجه به کیف پولی که در منزل دارید محاسبه کنید و بعد روی الگوی کیف پول پیاده کنید. با این روش هر نوع تغییری در سایز و یا در مدل کیف دست خودتونه و به راحتی میتونید انجامش بدید. موفق باشید.

یک نظر دهید