طرز تهیه کوکو کرفس خوشمزه و رژیمی با طعم بی نظیر و عالی

0

کوکوی کرفس یکی از غذاهای رژیمی بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی نیز دارد، این غذا به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آماده می شود و می تواند انتخاب مناسبی برای وعده ناهار، شام و حتی عصرانه و میان وعده باشد. از این رو قصد داریم در این مطلب به ارائه طرز تهیه کوکو کرفس بپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان نیز قرار بگیرد. پس تا پایان همراه ما باشید و از این دستور پخت عالی و بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

در آموزش های قبل به معرفی طرز تهیه بورانی بادمجان و همچنین طرز تهیه قارچ سوخاری پرداختیم که خوشبختانه موزد توجه شما دوستان هنرمند قرار گرفت، در این مطلب قصد داریم طرز تهیه کوکو کرفس که یکی از غذاهای ساده و در عین حال خوشمزه است را با روشی خاص و ویژه معرفی کنیم که مطمئنا می تواند برای شما عزیزان نیز مفید و کاربردی باشد.

غذای رژیمی با کرفس

مواد لازم برای پخت کوکو کرفس :

کرفس: ۳۰۰ گرم
گشنیز یا جعفری : ۱۰۰ گرم
تخم مرغ: ۳ عدد
شیر: یک سوم لیوان
آرد: یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و زردچوبه به میزان لازم
گردو: ۴ تا ۵ عدد
زرشک : دو قاشق غذاخوری

کرفس تازه

طرز تهیه کوکو کرفس :

حدودا ۳۰۰ گرم کرفس رو خرد می کنیم . هم از ساقه و هم از برگ های کرفس می توان استفاده نمود. من از ساقه کرفس همراه با تره فرنگی استفاده کردم . شما عزیزان می توانید کرفس را ریز خرد نموده و یا آن را داخل میکسر بریزید.

حال تخم مرغ ها را جداگانه با چنگال کمی هم بزنید و به کرفس ها اضافه نموده و سپس آرد را در شیر حل نموده و داخل مواد اصلی بریزید. سپس نمک، فلفل و زردچوبه اضافه کنید.
گردو را به دلخواه به صورت نیم کوب اضافه نمایید، همچنین می توانید مقداری زرشک هم اضافه کنید. البته پیشنهاد من این است که زرشک کمی اضافه کنید زیرا کرفس کمی ترش است. کوکوی کرفس را می توان همچون کوکو سیب زمینی و کوکو سبزی داخل ماهیتابه سرخ نمایید.

پخت کوکو کرفس

  البته می توانید مایه کوکو را را داخل ظرف مناسب که از قبل چرب نموده اید ریخته و در فر قرار دهید تا بپزد. و بعد از پخت آن را به دلخواه تزیین نمایید.

طرز تهیه کوکو کرفس

همانطور که مشاهده نمودید به راحتی می توان کوکوی کرفس خوشمزه ایی پخت و در کنار خانواده نوش جان نمود. شما دوستان کدبانو همچنین می توانید با کلیک بر روی آشپزی مجله هنر در خانه از دیگر دستورات امتحان شده و عالی برای پخت انواع غذا و پیش غذا دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک از مطالب منتشر شده ببرید

اشتراک گذاری

یک نظر دهید