ساخت کاردستی با کاغذ رنگی + تصاویر زیبا و جذاب

14

ساخت کاردستی با کاغذ رنگی با شروع فصل تابستان و تعطیلی بچه ها طرفدارهای بیشتری پیدا کرده و اغلب بزرگترها ترجیح میدن توی گرمای تابستان بچه ها رو توی خونه سرگرم کنن. کاردستی امروز ما خیلی راحت ساخته میشه و کاربرد های زیادی هم داره. پس اگه شما هم تصمیم دارین هنر خودتونو به نمایش بذارین با ساخت کاردستی با کاغذ رنگی همراهم باشین.

آموزش مرحله به مرحله ساخت کاردستی با کاغذ رنگی:

همینطور که گفتم کاردستی با کاغذ رنگی کاربردهای زیادی داره و شما میتونین از اون یه عنوان تزئینات اتاق خواب و همینطور تزئینات جشن تولد استفاده کنید. آموزش امروز وسایل زیادی نمیخواد، فقط کافیه چند تا کاغذ رنگی با رنگ های مختلف داشته باشید که البته انتخاب رنگ ها کاملا سلیقه اییه. برای شروع ساخت کاردستی، کاغذ رنگی رو به شکل مربع برش بزنید، بعد اونو طوری تا بزنید که شبیه به یه مثلث شه. حالا مطابق شکل زیر خطوط کم رنگی رو روی کاغذ علامت بزنید. و اونها رو با قیچی برش یزنید. فقط توجه داشته باشید که خطوط رو تا انتها برش نزنید، چون اینطوری قسمتهای مختلف کاردستی از هم جدا میشن.

کاردستی با کاغذ رنگی

کاردستی با کاغذ رنگی

اینکار رو روی شش تا کاغذ رنگی انجام بدین، میتونین از سه یا دو رنگ کاغذ رنگی استفاده کنید تا کاردستی شما جذاب تر شه.

کاردستی با کاغذ رنگی

یکی از کاغذها رو که قبلا برش زدین بردارین و تای اونو باز کنید. باید کاغذ شما شبیه به شکل زیر بشه.

کاردستی با کاغذ رنگی

وقتشه که  از قسمت مرکز شروع کنید به اتصال دو سر به هم. برای اینکار میتونین از چسب نواری یا چسب کاغذ استفاده کنید.

کاردستی با کاغذ رنگی

حالا ردیف دوم رو از طرف دیگه برگه به هم چسب بزنید، ردیف سوم رو مطابق با ردیف اول و ردیف چهارم رو مطابق با ردیف دوم. تا اینکه کاردستی شما شبیه به اونچه که در تصویر میبینید بشه.

کاردستی با کاغذ رنگی

کاردستی با کاغذ رنگی

خب تو این قسمت از ساخت کاردستی با کاغذ رنگی هر شش کاغذ رنگی رو که از قبل آماده کردیم کنار هم میچینیم. برای زیبایی بیشتر کاردستی میشه یک در میان از رنگ های مختلف استفاده کرد تا کار جذاب تر به نظر بیاد.

کاردستی با کاغذ رنگی

کاردستی با کاغذ رنگی

همینطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید ساخت کاردستی با کاغذ رنگی ما به پایان رسیده و شما میتونین از اون استفاده های زیادی کنید و از هنر و سلیقه خودتون لذت ببرین.

کاردستی با کاغذ رنگی

کاردستی با کاغذ رنگی

خب دوستهای خوبم بهتون پیشنهاد میکنم از بقیه کاردستی ها و آموزش های دیگه هنر در خانه هم دیدن کنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۱۴ دیدگاه

  1. خخخخخخخخخخییییییییییللللللللللیییییییییییی عاااااااااالللیییی بود
    لطفا بیشتر کاردستی کاغذی بذارین

  2. تو نگاه اول آدم اصلا فکرش هم نمی کنه بتونه از این کار درست کنه اما با توضیحات دقیق وفوق العاده شمال
    هر چیزی ممکنه
    خیر ببینید
    خدا ازتون راضی باشه

  3. ممنون خیلی زیبا و جذابه. من از همه کاردستی هایی که گذاشتین خوشم اومد خصوصا کاردستی با مقوا که خیلی جالب بود. اگه میشه لطفا کاردستی هایی برای تزیین جشن تولد بسازین. ممنونم

  4. دیوارای اتاقم سفیده با طرح های طلایی و پرده نباتی قهوه ای بنظرت اگه همین کارو یه رنگ با مقوا قهوه ای تیره بسازم بهتره یا یا کاغذ طرح دار؟؟؟؟

    • میشه با مقوای قهوه ای یا کرمی درست کنی، اما توجه کن که حتما از مقوایی با ضخامت کم استفاده کنی تا کارت قشنگ تر شه. کاغذ طرح دار هم اگه طرح و رنگش به فضای اتاقت بخوره حتما جالب میشه. موفق باشی عزیزم

یک نظر دهید