بهترین ایده ها برای تزئینات یخچال عروس + تصاویر زیبا

14

امروز میخوام شما رو با جدیدترین مدل های تزئینات یخچال عروس آشنا کنم.  این مدل ها بهتون کمک میکنه زیباترین و جدیدترین تزئینات یخجال رو داشته باشین. برای همه عروس خانم ها اهمیت داره که یخچالشونو به بهترین شکل تزئین کنن. اگه عروسیتون نزدیکه یا میخواین با جدیدترین مدلهای تزئین یخچال عروس آشنا شید تا پایان همراهم باشین. مطمئنم خوشتون میاد.

جدیدترین مدل های تزئین یخچال عروس:

همه ما از اهمیت تزئین یخچال عروس با خبریم و برامون مهمه که تازه عروس و اطرافیانش برای این تزئینات چقدر از هنر و سلیقه شون استفاده کردن، پس بهترین راه آشنایی بیشتر با مدل های جدیده تزئین یخچال و چیدمان جهیزیه عروسه. ابتدا چند نمونه تصویر کامل از تزئینات یخچال رو براتون گذاشتم که امیدوارم بپسندین.

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

همه طبقه های یخچال عروس به شکلهای زیبایی تزئین میشه، برای نمونه میتونین مرغ رو به شکل زیر تزئین کنید.

یخچال عروس

یخچال عروس

برای وسایلی که احتیاج به بسته بندی دارن، مثل انواع سبزیجات و مواد غذایی دیگه اونها رو به شکل مربع یا مستطیل های منظم بسته بندی کنید و اونو با روبان ببندین. میتونین اسم مواد غذایی رو هم روی تکه ایی از مقوا که به شکلهای فانتزی در آوردینش بنویسین.

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

برای یخچال عروس حتما چند مدل غذا بپزین و اونها رو تزئین کنید و یا موادغذایی مختلف و به خصوصا انواع کالباس رو که خیلی راحت و به زیبایی تزئین میشن رو در طبقه های یخچال قرار بدین. برای اینکار از هنر سفره آرایی تون استفاده کنید.

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

خب دوستهای خوبم همینطور که میدونید میوه آرایی و سبزی آرایی نقش زیادی در زیبایی یخچال  دارن و به دلیل رنگی بودن و همینطور شکل خاصی که دارن کمک زیادی به تزئین یخچال میکنن. همینطور میتونین از انواع سالادها هم استفاده کنید.

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

یخچال عروس

راستی انواع دسرها رو برای یخچاله عروس خانم ها فراموش نکنید،  دسرها نقش زیادی در تزئینات عروس دارن.

یخچال عروس

این دو تا بطری زیبا هم برای تزئین یخچال به شکل عروس و دوماد تزئین شدن، از این روش میتونین برای قسمتهای مختلف جهیزیه عروس استفاده کنید.

یخچال عروس

امیدوارم ایده های خوبی برای ترئین یخچال گرفته باشین. اینجا میتونین به راحتی تزئین قسمت های مختلف جهیزیه عروس رو ببینید و با جدیدترین چیدمان ها آشنا شید، پس حتما از بقیه بخش های سایت دیدن کنید. لحظه هاتون خوش دوستهای خوبم

اشتراک گذاری

۱۴ دیدگاه

  1. سلام عزیزم خیلی ممنونم از این سایتتون مچکرم تمامی چیزاتو ن اوکی بود ممنون گلی هستم و از تزیین جهیزیه عروس جدید خیلی لذت بردم. ممنون بابت عکس های جهیزیه عروس

  2. سلام وعرض خسته نباشی به همه شما دوستان عزیز من تا یک ماه ونیم دیگه عروسیمه میخواستم که خونه منو شما تزییین کنید میشه منو راهنما یی کنی

یک نظر دهید