آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه به شکل قلب

0

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه و یادگیری اون از جمله کارهائیه که خانم های خونه علاقه خاصی بهش دارن. برای همه خانم ها اهمیت داره که توی خونه و با سلیقه خودشون و خیلی راحت دستگیره آشپزخونه بدوزن و ازش استفاده کنن. پس اگه شما هم تصمیم دارین به همه ثابت کنید که یه خانم خونه داره باسلیقه اید با آموزش  دوخت دستگیره آشپزخانه همراهم باشین.

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه + الگو:

همینطور که گفتم امروز با آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه در خدمتتون هستم و  بهتون یادمیدم که چطور خیلی راحت و سریع و با تکه های پارچه که توی خونه دارین چند تا دستگیره آشپزخونه خیلی خوشگل واسه خودتون بدوزین. با این روش میتونین از انواع تکه پارچه هایی که توی خونه دارین استفاده کنید و سلیقه و هنرتونو به همه نشون بدین.

برای شروع کار شما به تکه ایی کاغذ احتیاج دارین که الگوی دستگیره رو روی اون بکشید. برای اینکار کاغذ رو از وسط تا بزنید تا الگوی شما یکدست و مرتب شه و بعد شکل قلب رو در سایزی که میخواین روی کاغذ بکشید و برش بزنید. بعد الگو رو روی پارچه منتقل کنید و یه قلب قشنگ روی پارچه تون دربیارین.

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه

راستی بهتره از دو رنگ پارچه استفاده کنید تا دستگیره آشپزخونه شما قشنگ تر شه. خب تو این مرحله از آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه با استفاده از مقداری نوار اوریب و دوختن  لبه های پارچه کار رو ادامه بدین.

 

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه

در سمت بالای دستگیره هم از تکه ایی نوار اوریب استفاده کنید تا بشه دستگیره رو هر جایی آویزان کرد.با این روش میشه به راحتی  سرویس اشپزخونه رو ست هم دوخت و از داشتن یک آشپزخون زیبا لذت برد.

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه

خب دوستهای خوبم آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه به پایان رسید، شما میتونین این دستگیره رو در رنگ های مختلف آماده کنید و ازشون استفاده کنید. راستی تا یادم نرفته بگم این دستگیره برای جهیزیه عروس هم کاربرد زیادی داره.

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه

امیدوارم از دوخت دستگیره آشپزخانه خوشتون اومده باشه و حتما توی خونه تهیه کنید و از دوختن و داشتنش لذت ببرین. راستی به بقیه آموزش های هنر در خانه هم سری بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

یک نظر دهید