مدل نقاشی روی بشقاب سفالی با طرح های زیبا و جدید

0

نقاشی روی ظروف سفالی یکی از هنرهای جذاب و دوست داشتنی است که تنوع بالایی نیز دارد و به شکل های مختلف انجام می گیرد. نقاشی روی سفال اغلب با گواش، رنگ اکرلیک، ماژیک و…. انجام می گیرد و از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. نقاشی روی تخم مرغ های سفالی، نقاشی روی بشقاب سفالی و انواع کوزه های سفالی از جمله پرطرفدار ترین مدل های نقاشی روی سفال محسوب می گردند که قصد داریم در این مطلب به معرفی برخی از آنها بپردازیم.

مدل های نقاشی روی بشقاب سفالی زیبا :

نقاشی روی بشقاب سفالی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم شامل انواع نقاشی نقطه ای روی سفال، نقاشی طرح های اسلیمی و تذهیب، نقاشی گل و طرح های متنوع دیگر است که هر یک زیبایی ویژه ایی به بشقاب سفالی ساده شما می بخشند. در ادامه چندین مدل نقاشی روی سفال و بشقاب های سفالی را ارائه می دهیم که دارای طرح های متنوع می باشند و با الگوبرداری از آنها می توانید بشقاب های سفالی ساده را به بهترین شکل نقاشی کنید.

نقاشی روی بشقاب سفالینقاشی ساده روی بشقاب سفالی

نقاشی روی ظروف سفالیطرح تذهیب روی بشقاب سفالی

بشقاب سفالی رنگ آمیزی بشقاب سفالی

نقاشی روی ظروف سفالینقاشی روی ظروف سفالی جدید

مدل نقاشی روی سفالبشقاب سفالی نقاشی شده

نقاشی روی سفالنقاشی زیبا روی بشقاب

بشقاب سفالی زیبانقاشی گل و بلبل روی بشقاب سفال

نقاشی روی سفالنقاشی بر روی بشقاب های سفالی

نقاشی بر روی بشقاب سفالیبشقاب سفالی نقاشی شده

رنگ آمیزی بشقاب سفالینقاشی نقطه ای روی سفال

حال که با مدل های متنوع و زیبای انواع نقاشی بر روی بشقاب های سفالی آشنا شدید، می توانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بهترین و جذاب ترین نقاشی ها را بر روی سفال های مختلف انجام دهید و از آنها در تزیینات منزل استفاده نمایید. همچنین می توانید در بخش نقاشی روی سفال مجله هنر در خانه از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مرحله به مرحله انواع نقاشی روی سفال دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید