مدل آستین فانتزی مانتو و لباس های زنانه و دخترانه

0

انتخاب مدل آستین برای مانتو و لباس های مجلصی از انتخاب های مهم است که نقش اساسی در زیبایی لباس دارد. از این رو اغلب افراد خصوصا خانم ها سعی می کنند زیباترین و شیک ترین مدل آستین ها را برای لباس های خود انتخاب نمایند. انواع مختلف مدل آستین فانتزی را می توان از جمله جدیدترین و به روز ترین مدل آستین ها دانست که تنوع بالایی نیز دارند. اگر شما نیز قصد دوخت و یا خرید مانتو و لباس مجلسی شیک و زیبایی را دارید و تمایل دارید لباس تان آستین هایی زیبا و به روز داشته باشد پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با تصاویر انواع آستین های جدید آشنا شوید.

عکس های انواع مدل آستین فانتزی جدید و شیک :

مدل آستین فانتزی برای مانتو و لباس های مجلسی دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و می توان انواع آستین های مچی، پفی، پاکتی، سه ربع و…. را از جمله آستین های فانتزی دانست. در مطالب قبلی مجله هنر در خانه به معرفی انواع مدل یقه مانتو و همچنین یقه لباس مجلسی پرداختیم. حال شما عزیزان را با انواع آستین های شیک و جدید برای مانتو، شومیز و پیراهن های مجلسی آشنا می نماییم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

مدل آستین پفیعکس آستین فانتزی

مدل آستین فانتزیمدل آستین برای شومیز

آستین فانتزی برای شومیزآستین فانتزی جدید

آستین فانتزی برای شومیزمدل آستین جدید فانتزی

مدل آستین مانتومدل آستین پفی فانتزی

عکس آستین فانتزیعکس آستین چین دار جدید

مدل آستین پفی جدیدمدل آستین جدید و شیک

عکس آستین جدید و شیک لباس مجلسی با آستین گیپور

آستین فانتزی گیپورمدل آستین جدید و زیبا

مدل آستین مچیآستین مچی شیک و جدید

آستین برای لباس مجلسیمدل آستین لباس مجلسی

مدل آستین جدیدآستین حریر برای لباس مجلسی

مدل آستین فانتزی مانتوآستین فانتزی برای مانتو

حال که با انواع مدل آستین های فانتزی آشنا شدید پیشنهاد می کنیم در بخش خیاطی هنر در خانه از دیگر مدل ها و همچنین ایده ها برای دوخت لباس های مختلف دیدن نمایید و نهایت استفاده را از مطالب منتشر شده ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید