آموزش بافت پاپوش نوزاد و مدل های جدید پاپوش نوزادی

0

پاپوش از انواع وسایلی است که در فصل زمستان برای گرم نگه داشتن پاهای نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید انواع پاپوش بافتنی را برای نوزاد خود به راحتی در منزل ببافید. در ادامه آموزش بافت پاپوش نوزاد را به صورت مرحله به مرحله و تصویری در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که از این مدل پاپوش می توانید برای نوزادان دختر و پسر استفاده کنید.

پاپوش نوزاد در انواع طرح های پاپوش بافتنی و پاپوش قلاب بافی موجود است و شما می توانید برای بافت پاپوش نوزاد از میل بافتنی و میل قلاب بافی استفاده کنید که هر کدام از این مدل بافت ها زیبایی خاص خودشان را دارند.

مدل پاپوش زیبا نوزاد

آموزش بافت پاپوش نوزاد

برای بافت پاپوش نوزاد می توانید از چند رنگ کاموا استفاده کنید همچنین می توانید پاپوش نوزاد را به صورت تک رنگ و یا با یک رنگ کاموا ببافید. توجه داشته باشید برای زیبایی بیشتر پاپوش می توانید در صورت تمایل آن را با کمک گل های بافتنی و دکمه و منگوله و … به زیبایی تزیین کنید. در مطالب قبلی آموزش بافت کلاه را مشاهده کردید در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش بافت پاپوش نوزاد دخترانه و پسرانه آشنا سازیم.

مدل پاپوش دخترانه نوزادی

آموزش مرحله به مرحله بافت پاپوش نوزاد

برای بافتن پاپوش نوزاد با رنگ کاموای آبی ۲۵ دانه سر بیندازید سپس ۳۰ رج بافت را به صورت بافت ابری (از زیر ) ببافید و بعد از پایان ۳۰ رج از زیر ۱۰ دانه را از ابتدا کور کنید سپس رنگ کاموا را عوض کنید.

آموزش بافت پاپوش
با رنگ سفید کاموا ۴ رج ساده به صورت یک رج از رو و یک رج از زیر ببافید سپس با کمک رنگ آبی ۴ رج را از زیر ببافید.

بافت پاپوش شیک

به همین روش یک در میان رنگ ها را عوض کنید و بافت پاپوش را به همین روش ادامه دهید ( ۷ بار رنگ سفید کاموا و ۶ بار رنگ آبی کاموا در بافت تکرار می شود.
توجه داشته باشید که از رنگ سفید در همه ردیف ها برای بافت ساده استفاده می شود و از رنگ آبی نیز برای بافت ابری استفاده می شود.

پاپوش شیک و زیبا نوزادی
بافتنی را در این مرحله از بافت پاپوش کور کنید توجه داشته باشید که بعد از پایان این مرحله باید پاپوش بافتنی به صورت زیر در آید.

بافت پاپوش نوزاد با دو رنگ کاموا بافت پاپوش نوزاد با کاموا آبی و سفید
پاپوش را مانند تصویر زیر بدوزید.

بافتن پاپوش برای نوزاد مراحل بافت پاپوش نوزاد
همانند تصویر پایین دو طرف قسمت راه راه پاپوش را جمع کنید و بدوزید سپس زیر پاپوش بافتنی را هم بدوزید.

دوختن پاپوش مدل پاپوش دخترانه و پسرانه دوخت زیر پاپوش با سوزن آموزش بافت پاپوش نوزاد با روشی آسان بافت پاپوش شیک بافت پاپوش با رنگ آبی و سفید
در مرحله آخر بافت پاپوش لبه های آزاد در قسمت دور مچ پا را به بیرون برگردانید.

مدل پاپوش ساق دار

آموزش درست کردن منگوله برای تزیین پاپوش

بعد از بافتن پاپوش نوزاد بهتر است آن را با کمک منگوله تزیین کنید. روش درست کردن منگوله برای تزیین پاپوش به صورت زیر است:
نخ را چند مرتبه دور یک چنگال بپیچید.

آموزش درست کردن منگوله
یک قسمت از نخ را از وسط چنگال و از زیر دسته نخ های پیچیده شده رد کنید سپس نخ را گره بزنید.

درست کردن منگوله
در این مرحله نخ ها را از چنگال بیرون آورید.

آموزش درست کردن منگوله برای تزیین پاپوش نوزاد
قسمت دولای نخ های هر دو طرف را بچینید و به منگوله پاپوش فرم و حالت دهید و آن را مرتب کنید.

مرتب کردن منگوله

 انواع مدل های پاپوش بافتنی نوزاد پسرانه و دخترانه

پاپوش نوزاد در انواع طرح و رنگ های مختلف بافته می شود و بهتر است شما رنگ پاپوش نوزاد را به صورتی انتخاب کنید که با رنگ اغلب لباس های بافتنی نوزادتان مطابقت داشته باشد و علاوه بر این بهتر است پاپوش های فانتزی را برای نوزادان انتخاب کنید تا ظاهر آن ها زیبا و بامزه تر به نظر برسد.
پاپوش های بافتنی نوزادی در انواع مدل های ساق کوتاه و ساق بلند و بنددار و بدون بند و جلو باز و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این طرح های متنوع به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. بهتر است برای گرم نگه داشتن پاهای نوزادان در منزل از پاپوش های جلو باز و ساده و راحت استفاده کنید. پاپوش های بنددار و ساق دار برای مکان های بیرون از منزل مناسب هستند و این مدل پاپوش ها پاهای نوزادان را به خوبی گرم نگه می دارند.

مدل پاپوش شیک سبز و قهوه ای نوزادی پاپوش نوزادی شیک و زیبا پاپوش شیک و فانتزی دخترانه مدل پاپوش بنددار برای نوزاد مدل پاپوش چند رنگ مدل پاپوش شیک و جذاب مدل پاپوش قهوه ای مدل پاپوش پسرانه شیک مدل پاپوش نوزاد پسرانه مدل پاپوش نوزادی مدل پاپوش شیک برای نوزاد مدل پاپوش شیک و زیبا پاپوش اسپرت نوزاد بافت پاپوش نوزاد

در این مطلب بافت پاپوش نوزاد را به شما عزیزان آموزش می دهیم که امیدواریم با کمک این آموزش بتوانید پاپوش شیک و زیبایی را برای نوزاد پسر و یا دختر خود ببافید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع آموزش و مدل های بافتنی به بخش بافتنی مجله هنر در خانه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید