ساخت قلب عروسکی با نمد برای ولنتاین و هدیه در روز عشق

1

قلب های نمدی یکی از هدیه های بسیار زیبا و دوست داشتنی برای روز ولنتاین می باشد که در سال های اخیر رواج زیادی یافته اند. اغلب قلب های ساخته شده با نمد طرحی ساده دارند، اما جالب است بدانید همین قلب های ساده را می توان تبدیل به عروسکی زیبا و جذاب نمود. آموزشی که در این مطلب از مجله هنر در خانه قصد معرفی آن را داریم آموزش ساخت قلب عروسکی است که می توان آن را با نمد، مخمل و دیگر پارچه های جذاب تهیه نمود.  پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از این آموزش بسیار زیبا نهایت استفاده را ببرید.

آموزش ساخت قلب عروسکی نمدی :

برای ساخت قلب عروسکی همانطور که قبلا در مطلب مربوط به عروسک های نمدی گفتیم، قبل از شروع باید طرح یا الگوی عروسک را روی برگه بکشیم. بدین منظور الگوی قلب را در اندازه دلخواه روی برگه بکشید و برای اینکه جلوه ایی فانتزی و زیبا به آن ببخشید می توانید از لب و دهان بامزه برای الگوی تان استفاده کنید.

الگوی قلب نمدی برای ولنتاین

حال الگوی کشیده شده را روی پارچه نمدی در رنگ های دلخواه منتقل نموده و برش بزنید.

ساخت قلب عروسکی

از پیپ پاک کن یا هر نوع وسیله دیگری به این شکل استفاده نمایید و با آن برای عروسک قلبی خود دست و پا بگذارید. همانطور که می دانید هر قلب نمدی از دو الگوی قلب تهیه شده اند که لازم است دست و پاها را پشت یکی از آنها بچسبانید. روی الگوی دیگر با ماژیک و مروارید یا مهره مشکی اجزا صورت بگذارید.

قلب نمدی ولنتاین

حال دو قلب نمدی را روی هم قرار داده و آنها را به کمک دوخت دندان موشی یا کوک ساده به هم متصل کنید. برای داخل قلب های عروسکی نیز می توانید از مقدار کمی پشم شیشه با پنبه استفاده کنید.

ساختن قلب عروسکی

این قلب عروسکی زیبا را در ابعاد و رنگ های مختلف تهیه کنید و در مناسبت های مختلف، از جمله ولنتاین به عزیزانتان هدیه کنید.

قلب های عروسکی و فانتزی

ضمن اینکه امیدواریم این آموزش جالب و جدید برای شما دوستان نیز مفید بوده باشد، از همه شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی عروسک سازی مجله هنر در خانه از دیگر آموزش ها و مطالب جدید و به روز دیدن نمایید.

 

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید