تزیین شمع شب یلدا با روش های ساده و فوق العاده زیبا

0

استفاده از شمع در چیدمان میز یا سفره شب یلدا زیبایی و جلوه خاصی به تزیینات شما می بخشد، از این رو پیشنهاد می کنیم از شمع های زیبا و جذاب برای شب یلدا غافل نشوید. تزیین شمع شب یلدا نیز به راحتی انجام می گیرد و به راحتی می توانید با ایده های ساده اقدام به تزیین شمع های مختلف نمایید. با این حال قصد داریم در این مطلب مجموعه ایی از بهترین ایده ها برای تزیین شمع های شب یلدا را معرفی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان واقع گردند. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از زیباترین شمع های شب یلدا دیدن نمایید.

ایده های خلاقانه برای تزیین شمع شب یلدا با وسایل ساده :

برای تزیین شمع شب یلدا همانطور که گفتیم می توانید از ساده ترین وسایل استفاده نمایید و تزیینات زیبایی داشته باشید. بهترین ایده برای تزیین شمع های شب یلدا استفاده از میوه های پاییزی، شاخ و برگ درختان و … است. تصاویر زیر نمونه هایی از این نوع تزیین هستند که این مدل های زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای تزیین میز شب یلدا نیز باشند.

تزیین شمع یلدادیزاین شمع برای یلداتزیین شمع های شب یلداتزیین شمع یلداتزیین شمع زیبا و سادهتزیین شمع شب یلدا

در صورتی که به ساخت شمع های تزیینی علاقه داشته باشید می توانید به راحتی شمع هایی به شکل هندوانه، سیب، انار و… بسازید و از آنها برای تزیینات شب یلدا استفاده کنید. البته این نوع شمع ها به صورت آماده نیز در بازار موجود می باشند اما مطمئنا ساخت آنها جذاب تر است.

تزیین شمع مدل انارشمع انار برای شب یلدا

تم شب یلداشمع هندوانه ایی شب یلدا

 

مدل شمع هندوانه اییمدل شمع شب یلدا به شکل هندوانه

شب هندوانه برای شب یلداساخت شمع های هندوانه ایی

 

ایده قرار دادن شمع داخل میوه ها نیز یکی از ایده های بسیار جالب و زیبا است که با به کارگیری ان می توانید بهترین مدل های شمع آرایی شب یلدا را داشته باشید. در ادامه ایده های خلاقانه و زیبایی برای تزیین شمع داخل میوه های مختلف را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند الگویی برای ساخت شمع های شما باشند.

تزیین شمع شب یلداتزیین شمع داخل سیب

تزیین شمع با انارتزیینات شب یلدا با شمع

تزیین شمع جدید و زیباتزیین شمع داخل انار

تزیینات شب یلداشمع آرایی زیبا برای شب یلدا

تزیین ساده شمع شب یلداتزیینات شمع یلدا زیبا و شیک

تزیین میز شب یلدا با شمعقرار دادن شمع داخل سیب

تزیین شمع داخل انارساخت شمع داخل انار

تزیینات شمع شب یلداتزیین زیبای شمع داخل سیب

ایده هایی که ملاحظه نمودید مجموعه ایی از بهترین روش ها برای تزیین شمع شب یلدا بود، با این حال در صورت تمایل می توانید از دیگر مدل ها و روش های جالب در این رابطه در بخش شمع آرایی دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید