آموزش ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی و ساده

0

ساخت کاردستی با وسایلی که دیگه ازشون استفاده نمیکنیم یه امتیازه بزرگه و هنر ما رو نشون میده. امروز ساخت یه سورتمه زیبا رو با ظرف پنیر که دیگه به دردمون نمیخوره و میخوایم اونو دور بندایم بهتون یاد میدم که خیلی قشنگه و مطمئنم خوشتون میاد. آموزش ساخت این کاردستی زیبا رو در ادامه ببینید.

روشی ساده برای ساخت کاردستی با وسایل دورریختنی:

برای ساخت کاردستی سورتمه شما به مقداری سیم با ضخامت های مختلف، یه ظرف خالی پنیر یا یه ظرف مستطیل شکل دیگه و مقداری نخ گونی احتیاج دارین. برای هر قسمت از سورتمه به یه نوع سیم احتیاج داریم. دو تکه سیم رو به شکلی که در تصویر زیر میبینید دربیارین تا ساخت این کاردستی رو شروع کنیم.

ساخت کاردستی

ساخت کاردستی

حالا بریم سراغ دو تکه سیم ضخیم تر که باید یه طرف اونها رو به شکل زیر در بیارین تا قسمت پایین کاردستی تونو تشکیل بده.

ساخت کاردستی

چهار تکه سیمی رو که آماده کردین به هم بچسبونین. نگران دیده شدن چسب ها نباشین چون قراره روشو با نخ بپوشونیم.

ساخت کاردستی

در ادامه ساخت کاردستی از دو تکه سیم استفاده کنین و اونها رو مطابق شکل به هم متصل کنید. اینطوری قسمت پایین کاردستی ما آماده میشه.

ساخت کاردستی

حالا وقتشه که برین سراغ ظرفتون و قسمت بالایی اونو هم با سیم های ظریف به شکل زیر در بیارین.

ساخت کاردستی

تو این مرحله از ساخت کاردستی باید بریم سراغ نخ ها و همه سطح سیم ها و ظرف رو با نخ پوشش بدیم. وقتی همه قسمت ها رو نخ پیچیدین میتونین ظرف ها و سیم هایی که به عنوان پایه قراره ازش استفاده شه رو به هم متصل کنی، برای اینکار و تکمیل کاردستی از چسب استفاده کنید.

ساخت کاردستی

ساخت کاردستی

خب دوستهای خوبم دیدین که ساخت کاردستی توی خونه خیلی راحته و زود پیش میره. امیدوارم از این کاردستی زیبا و راحت خوشتون اومده باشه.

ساخت کاردستی

راستی میتونین داخل این این سورتمه زیبا رو پر از انواع گلها کنید و به عنوان یه گلدان و کار تزئینی ازش استفاده کنید. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

امکان نظر دادن بسته شده است.