تزئین حنا و سینی حنابندان با روش هایی جدید و زیبا

1

تزئین حنا در مراسم حنابندان از رسم های خیلی قشنگ ما ایرانی هاس که بعد از گذشت سالهای طولانی همچنان پابرجاس و اجرا میشه. البته توی هر شهر و منطقه ایی مراسم حنابندان یک شکل و یه جوریه اما همیشه و همه جا حنا و سینی حنا رو به شکل های مختلف تزئین میکنن که قشنگی خاصی به مجلس میده. امروز میخوام شما رو با مدل های جدیدی از تزئین سینی حنابندان و حنا آشنا کنم که مطمئنم خوشتون میاد. همراهم باشید.

مدل های جدید تزئین حنا و سینی حنابندان:

قبل از تزئین حنا میخوام شما رو با چند مدل تزئین سینی برای حنا آشنا کنم که در مراسم حنابندان کاربرد زیادی داره. برای این مدل ها اول باید کف سینی رو با پارچه ایی منایب مثل ساتن بپوشونین که البته رنگ پارچه و تزئینات اون کاملا سلیقه ایه، بعد وسط اون یه ظرفی مثل کاسه برای حنا قرار بدین که میتونین روی اونو بپوشونین یا اگه خواستین همینطوری باشه، بعد اطراف ظرف و کل سینی رو با انواع تور و روبان و همینطور گلهای مختلف تزئین کنید.

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

خب حالا بریم سراغ تزئین حنا با روشهای مختلف، یکی از این روشها که خیلی هم راحته استفاده از قالب های مخصوص آشپزی یرای قالب زدنه حناس که با این روش حنا یه شکل و فرم خاص پیدا میکنه که شما میتونین روی اون و اطرافشو با وسایل تزئینی و شمع های مختلف تزئین کنید.

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

یکی دیگه از مدلهای تزئین حنا استفاده از سینی هایی که تو بخش اول گفتم، حنا رو مینونین توی ظرف های مختلف بریزین و اونها رو داخل سینی حنا که قبلا تزئین کردین قرار بدین.

تزئین حنا

یه روش دیگه استفاده از انواع گلهای طبیعی و مصنوعی برای تزئین حنا و سینی حنابندانه که این گل آرایی قشنگی خاصی بهش میده.

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

اینم یه پیشنهاده ویژه و عالی مخصوص عروس خانم های با سلیقه وقتی که میخوان متفاوت باشن. برای این روش به یه کلاه حصیری احتیاج دارین و یه ماکت عروس و دوماد. بعد از اینکه حنا رو روی لبه های کلاه کشیدین اطراف کلاه و فضاهای خالی رو با وسایل تزئینی پر کنید.

تزئین حنا

اینم چند نمونه دیگه از تزئین حنا برای مراسم حنابندان که حتما خوشتون میاد.

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

تزئین حنا

خب دوستهای خوبم امیدوارم ایده های خوبی گرفته باشید و تزئینات خیلی قشنگی هم داشته باشینو لحظه هاتون خوش.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

  1. سلام عزیز ممنون از سایتتون چند وقته دیگ عروسی داییمه قراره من حنای حنابندونشو تزیین کنم امیدوارم بتونم مثل همین عکسهایی ک گذاشتین درستش کنم!!!!! مــــــــــــــــــرســــــــــــــی

یک نظر دهید