ساخت کاردستی با چسب حرارتی با ایده های جالب و خلاقانه

0

چسب حرارتی یکی از وسایل پرکاربرد است که اغلب ما برای چسباندن وسایل مختلف به یکدیگر از آن استفاده نموده ایم. اما جالب است بدانید چسب های حرارتی علاوه چسباندن، کاربردهای جالب دیگری نیز دارند. یکی از پیشنهاد های عالی برای استفاده از چسب حرارتی ساخت وسایل تزیینی و کاردستی های جالب و زیبا است که مطمئنا ساخت آنها برای شما عزیزان نیز جذاب خواهد بود. از این رو در این مطلب چند پیشنهاد عالی برای ساخت کاردستی با چسب حرارتی را ارائه می دهیم که امیدواریم برای شما دوستان هنرمند نیز جذاب باشند.

مدل های کاردستی با چسب حرارتی :

کاردستی های متنوع و جالبی می توان با چسب حرارتی تهیه نمود، همانطور که می دانید چسب حرارتی در اثر گرم شدن ذوب می شود و بعد از سرد شدن به همان حالت باقی می ماند، همین امر باعث شده شاهد مدل های متنوع و زیبای کاردستی با چسب حرارتی باشیم. با ما همراه باشید و با کاردستی های شگفت انگیز و جالب با چسب حرارتی آشنا شوید.

ساخت کاردستی ساده با چسب

برای شروع ساخت کاردستی، ظرفی پلاستیکی که سطح صافی داشته باشد انتخاب نمایید، چسب گرم شده را به صورت نامنظم روی سطح آن بریزید و ظرف را کنار بگذارید تا کاملا سرد شود.

ساخت کاردستی با چسب

بعد از اینکه چسب حرارتی سرد شد و فرم گرفت آن را به آرامی از ظرف پلاستیکی جدا نمایید.

ساخت کاردستی با وسایل سادهخلاقیت با چسب

حالا اقدام به رنگ کردن چسب نمایید و آن را به دلخواه با اسپری یا هر گونه رنگ در دسترس رنگ آمیزی کنید.

ساخت کاردستی با چسبخلاقیت با چسب حرارتی

مشاهده می نمایید که کاردستی با مواد بازیافتی جالب و جدیدی داریم که می توان از آن استفاده های مختلف نمود. یکی از این کاربردها ساخت ظروف هفت سین با چسب حرارتی است که با صرف هزینه بسیار کم می توان هفت سین زیبا و جذابی چید.

ساخت وسایل تزیینی با چسب حرارتیخلاقیت با وسایل دور ریختنی

حال که با چگونگی ساخت کاردستی های خلاقانه با چسب حرارتی آشنا شدید، چند ایده تحت عنوان خلاقیت با چسب حرارتی را معرفی می نماییم که امیدواریم الگویی برای ساخت کاردستی توسط شما باشند.

خلاقیت با چسب حرارتیخلاقیت با چسبخلاقیت با چسب حرارتی در منزل

همانطور که مشاهده نمودید کاردستی های جالبی می توان با چسب حرارتی درست کرد که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. در صورتی که تمایل دارید با دیگر کاردستی ها و آموزش ها متنوع در این زمینه آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بر روی کاردستی مجله هنر در خانه کلیک نموده و از دیگر مطالب جالب و خواندنی ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید