با شلوار لی های کهنه وسایل جدید و زیبا بسازید

0

همه ما تعدادی شلوار لی کهنه و قدیمی داریم که دیگر از آنها استفاده نمی کنیم و ممکن است قصد دور انداختن آنها را داشته باشیم، اما دست نگه دارید، این شلوار لی های کهنه می توانند ابزاری برای ساخت و تهیه وسایل کاربردی و جدید باشند. مطمئنا برای شما نیز جالب است که بدانید به راحتی می توان با استفاده از شلوار لی کلی وسایل جدید درست کرد و از آنها استفاده نمود. ما در این مطلب مجموعه ایی از بهترین پیشنهادها تحت عنوان خلاقیت با شلوار لی را مطرح می نماییم که مطمئنا مورد استقبال شما دوستان هنرمند قرار می گیرند.

خلاقیت با شلوار لی های کهنه و قدیمی :

آموزش دوخت جامدادی با شلوار لی کهنه و قدیمی و همچنین مدل های کیف لی دست دوز که در مطالب قبلی مجله هنر در خانه به ارائه آنها پرداختیم از جمله پرطرفدارترین مطالب ما محسوب می گردند که شما عزیزان استقبال بالایی از آنها نمودید، اما آنچه که بارها تقاضای ارائه آن را داشتید معرفی روش های متنوع برای ساخت وسایل کاربردی و جالب با شلوار لی است. از این رو در این مطلب قصد داریم ایده های جدید و زیبا برای خلاقیت با شلوار لی را معرفی نماییم که امیدواریم این روش های جذاب نیز مورد توجه شما عزیزان واقع گردند.

خلاقیت با شلوار لیکاردستی با شلوار لی

خلاقیت با شلوار جینخلاقیت با شلوار جین قدیمی

ساخت وسایل جدید با شلوار جینخلاقیت با وسایل دور ریختنی و بی استفاده

ساخت کاردستی با شلوار لیساخت جاجورابی با شلوار لی قدیمی

کاردستی خلاقانه با شلوار لیخلاقیت با پارچه لی

کاردستی با با شلوار جین کهنهکاردستی ساده با شلوار لی

خلاقیت با شلوار لیخلاقیت با مزه با شلوار جین قدیمی

کاردستی خلاقانه با شلوار لیخلاقیت و کاردستی با شلوار لی

همانطور که مشاهده می فرمایید شلوار لی های قدیمی کاربرد زیادی دارند و می توان با آنها کاردستی های متنوع و زیبا و همچنین وسایل مختلفی تهیه نمود. تصاویر زیر نیز چند ایده جالب و زیبا برای استفاده از شلوار لی را نشان می دهند که امیدواریم از تماشای این عکس ها نیز لذت ببرید و از این طریق بهترین خلاقیت با پارچه لی را داشته باشید.

 ساخت روکش صندلی با شلوار لیکاردستی ساده با شلوار لی

کاردستی با شلوار لیدوخت پیشبند با شلوار لی کهنه

ساخت سبد با شلوار لیساخت سبد میوه با پارچه لی

خلاقیت زیبا با شلوار لیمراحل ساخت کاردستی با شلوار لی

تزیین حلقه در با شلوار لیساخت حلقه تزیینی درب اتاق با پارچه

خلاقیت با شلوار لی ساخت جاجورابی با پارچه لی

کاردستی با شلوار جین قدیمیخلاقیت جالب با شلوار جین

امیدواریم روش های معرفی شده برای خلاقیت با شلوار لی که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد. از همه شما عزیزان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی خلاقیت و مراجعه به این صفحه از دیگر ایده ها و روش های جالب و خلاقانه در زمینه های مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید