آموزش نقاشی نقطه ای بر روی ظروف شیشه ایی

4

امروز با آموزش نقاشی نقطه ای در خدمت شما دوستهای خوبم هستم و سعی میکنم با یه روش خیلی ساده و راحت بهتون یاد بدم که چطور توی خونه و با وسایلی که در دسترس دارین ظروف شیشه ایی ساده رو تبدیل به یه ظرف خیلی قشنگ و متفاوت کنید. با این آموزش متفاوت و زیبا همراهم باشید.

روشی ساده برای نقاشی نقطه ای روی ظروف:

شما دوستهای خوبم با یادگیری نقاشی نقطه ای میتونید با کمی حوصله و دقت طرح های خیلی قشنگی رو روی ظرف هایی که ساده ان و سادگی شون دلتون رو زده پیاده کنید و ببینید که چقدر راحت میشه روی ظروف شیشه ایی تغییر و تحول ایجاد کرد. برای اینکار شما فقط به یه غلط گیر احتیاج دارین. در مرحله اول باید یه طرح مناسب انتخاب کنید و اونو روی یه کاغذ بکشین و یا از پرینت استفاده کنید و طرح رو روی برگه چاپ کنید، بعد اطراف اونو بچینید تا سایز کاغذ برای ظرفی که میخوایم روش نقاشی کنیم مناسب شه. خب تو مرحله اول از نقاشی نقطه ای،  کاغذی رو که روش طرح رو کشیدین چند دقیقه ایی تو یه ظرف آب بذارین تا برگه راحت به ظرف شیشه ایی بچسبه.

نقاشی نقطه ای

نقاشی نقطه ای

بعد اونو داخل ظرف شیشه ایی بذارین طوری که از دیواره خارجی به راحتی دیده شه و اونو با دست یا یه وسیله ایی مثل قلم مو فیکس کنید وبه دیواره ظرف بچسبونید.

نقاشی نقطه ای

نقاشی نقطه ای

نقاشی نقطه ای

نقاشی نقطه ای

حالا وقتشه که از یه غلط گیر واسه نقاشی نقطه ای استفاده کنید و به جای خطوطی که روی تصویر میبینید نقطه بذارین و با نقطه ها نقاشی تونو تکمیل کنید.

نقاشی نقطه ای

خب نقاشی نقطه ای ما به پایان رسید و ظرف های ما آماده س. حالا برگه طرح رو از داخل ظرف بردارین تا نقاشی شما تموم شه. البته میتونید در انتها از اسپری براق کننده برای فیکس و ثابت کردن کار استفاده کنید.

نقاشی نقطه ای

نقاشی نقطه ای

راستی دوستهای خوبم از این روش نقاشی به جز ظروف شیشه ایی میتونین برای انواع وسیله ها مثل پشت گوشی هم استفاده کنید.

نقاشی نقطه ای

امیدوارم ارز آموزش نقاشی نقطه ای بر روی ظروف شیشه ای خوشتون اومده باشه. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

یک نظر دهید