مدل مانتو بافتنی جدید و شیک زنانه و دخترانه

0

مانتوهای بافتنی دخترانه و زنانه از جمله بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز و زمستان می باشند که تنوعی بالایی نیز دارند و برای سلیقه های مختلف طراحی شده اند، از این رو اغلب مورد توجه بانوان باسلیقه ایرانی قرار می گیرند. انواع مدل مانتو بافتنی و شنل های بافتنی از جمله لباس های پرطرفدار می باشند که اغلب خانم های شیک پوش از آنها استقبال می نمایند.

عکس های انواع مدل مانتو بافتنی زیبا و جدید :

ما در مطالب قبلی مجله هنر در خانه به معرفی انواع مدل سارافون بافتنی، دستکش و کلاه بافت و انواع مدل لباس بافتنی زنانه و دخترانه پرداختیم که خوشبختانه مورد استقبال و توجه شما دوستان باسلیقه قرار گرفت. حال مجموعه ایی از تصاویر انواع مدل مانتو بافتنی را گردآوری و قصد ارائه آن را داریم که امیدواریم این مدل مانتوها نیز مورد توجه شما عزیزان واقع گردند. لازم به ذکر است که انواع مختلف مانتوهای بافتنی را می توان به عنوان مدل مانتو زمستانی مورد استفاده قرار داد. در ادامه بیشتر با مدل های جدید و شیک مانتو بافتنی آشنا خواهید شد.

مدل مانتو بافتنیمدل مانتو بافت جدیدمدل مانتو بافتنی دخترانه

تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید می توانند انتخاب مناسبی برای دختران جوان و افرادی باشند که تیپ های اسپرت را ترجیح می دهند، این مدل مانتوهای بافتنی با طراحی و بافت بسیار زیبا و شیک پوششی مناسب برای فصل پاییز و زمستان شما محسوب می گردند. آنچه که در بافت مانتو مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از ترکیب رنگ مناسب برای کامواها و توجه به هارمونی رنگ هاست که زیبایی و جذابیت فوق العاده ایی به لباس می بخشد.

مانتو بافتنی دخترانهمدل های مانتو بافتنیعکس مانتو بافتعکس های مانتو بافتنی جدید و شیکمانتو بافت با کلاه خزدار

مانتو بافتنی بلندمدل مانتوی بافتنی دخترانه

نمونه هایی از مانتو بافت جلو باز را در زیر مشاهده کنید این مدل ها برای تمامی گروه های سنی مورد استفاده قرار میگیرد.

مانتو بافتنی جدیدو شیک  مدل مانتو جدید و شیک بافتنیمانتوهای بافتنی جدید مانتو بافتنی اسپرت

مدل های جدید و خاص مانتو های بافت :

عکس مانتو بافتنی جدیدمدلی برای سلیقه های خاص و متقاوت پسند

مانتو بافتنی یقه شلبافت مانتو دخترانه سادهمانتو بافتنی جلو بستهبافت مانتو زنانهمانتو بافت شنل دار مناسب برای همه ی سلیقه ها

عکس مانتو پاییزه بافتنی

مدل مانتوهای بافتنی

همانطور که مشاهده نمودید انواع مدل مانتو بافتنی تنوع زیادی دارند که می توانید با توجه به سلیقه شخصی و همچنین نیازتان بهترین گزینه را انتخاب و برای تهیه آن اقدام نمایید. ضمن اینکه امیدواریم از مشاهده عکس های این مدل مانتوهای بافتنی لذت برده باشید، از شما عزیزان دعوت می نماییم برای مشاهده انواع پوشاک بافتنی و لباس های مناسب زمستان بر روی مدل بافتنی کلیک نموده و با جدیدترین و شیک ترین مدل های روز دنیا آشنا شوید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید