تزیین عدس پلو مجلسی با ایده های جدید و شیک

0

عدس پلو یکی از غذاهای خوشمزه و عالی است که برای مجالس مختلف تهیه می شود و مطمئنا همه آشپزها بارها پخت آن را تجربه نموده اند، روش های مختلفی برای تزیین عدس پلو نیز وجود دارد که هر یک زیبایی خاصی به این غذا می بخشند و مطمئنا آشنایی با آنها می تواند نقش مهمی در تزیین این غذا داشته باشد. از این رو مجموعه ایی از بهترین ایده ها برای تزیین روی عدس پلو را گردآوری و در این مطلب ارائه خواهیم داد که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب و مفید باشند.

ایده های جدید و زیبا برای تزیین عدس پلو برای مهمانی :

تزیین غذا نقش بسیار مهمی در سفره آرایی دارد و امروزه توجه خاصی به آن می شود. روش های ساده ایی برای تزیین برنج وجود دارد، اما برای پلوهای مختلف مثل لوبیا پلو، عدس پلو و… بهتر است از مواد به کار برده شده در طبخ آن غذا استفاده کنید. از این رو در اغلب مواقع تزیین عدس لو با عدس و گوشت چرخ کرده انجام می گیرد. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین روی عدس پلو با این مواد است که می توانید به عنوان الگو از آنها استفاده نمایید.

تزیین زیبای عدس پلوتزیین جدید عدس پلو

تزیین ساده عدس پلوتزیینات عدس پلو نذری

تزیین شیک عدس پلوتزیین شیک عدس پلو برای مهمانی

تزیین عدس پلو با گوشت چرخ کردهدیزاین عدس پلو مجلسی

عدس پلو شیک و زیباتزیین زیبای عدس پلو

تزیین فانتزی عدس پلو

تزیین عدس پلو برای مجلستزیین دیس عدس پلو

تزیین عدس پلوعدس پلو مجلسی شیک و زیبا

عکس عدس پلوتزیین ساده عدس پلو با گوشت چرخ کرده

تزیین شیک عدس پلو با کشمشتزیین روی عدی پلو برای مهمانی

کشمش نیز از جمله مواردی است که اغلب برای تزیینات عدس پلو مورد استفاده قرار می گیرد. برای این کار بهتر است کشمش ها را با کمی روغن تفت دهید و سپس در کنار زعفران، عدس و گوشت چرخ کرده مورد استفاده قرار دهید.

عدس پلو مجلسی و شیکتزیین دیس عدس پلوعدس پلو مجلسیتزیین عدس پلو با کشمشتزیین دیس عدس پلو

در صورتی که طرفدار انواع پلو قالبی هستید، می توانید عدس پلو را نیز به صورت قالبی تهیه کنید و سپس به تزیین روی آن بپردازید. عکس های زیر چند مدل دیزاین عدس پلو قالبی را نشان می دهد که هر یک انتخاب مناسبی برای مهمانی و مجلس می باشند.

عدس پلو قالبیمدل تزیین عدس پلوتزیین زیبا و ساده عدس پلوعکس عدس پلو قالبی

با بهترین ایده ها برای تزیین عدس پلو آشنا شدید، امیدواریم با استفاده از این ایده های جالب و جدید بتوانید تزیینات دلخواه را انجام دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی سفره آرایی و مراجعه به این صفحه از دیگر ایده ها و روش های دیدنی و جذاب برای تزیین غذاهای مختلف و چیدمان سفره دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید