مدل کوسن گرد برای مبل و کوسن های پلیسه گرد

0

انواع مدل کوسن گرد از جمله پرطرفدارترین مدل های کوسن برای مبل می باشند، این مدل کوسن ها تنوع بالایی دارند و در طرح های متنوع و با پارچه های مختلف دوخته می شوند. اگر شما نیز از جمله طرفداران این مدل کوسن ها هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با جدیدترین مدل های کوسن گرد آشنا شده و سپس مناسب ترین گزینه را برای مبلمان منزل تان انتخاب کنید.

۱۰ مدل کوسن گرد و پلیسه با طرح های زیبا و جدید

از انواع مختلف مدل کوسن گرد می توان برای مبلمان راحتی، سلطنتی و حتی روی تختخواب استفاده نمود، در مباحث قبل به معرفی ایده هایی برای دوخت کوسن با طرح های جالب و متنوع پرداختیم. حال قصد داریم شما را با انواع کوسن های زیبا و جدید گرد آشنا نماییم که مطمئنا این مدل های زیبا نیز می توانند الگویی برای شما عزیزان باشند.

کوسن نمدی گردمدل کوسن نمدی گرد

مدل کوسن بافتنیکوسن بافتنی گرد

مدل کوسن گرد جدیدمدل کوسن چهل تکه

کوسن گرد جدیدعکس کوسن گرد زیبا و جدید

مدل کوسن قلاب بافیمدل کوسن قلاب بافی

در ادامه چند مدل کوسن با پارچه ساتن و مخمل را مشاهده می نمایید که با الگوبرداری از این طرح های زیبا می توانید اقدام به تهیه کوسن های جذاب و دیدنی برای منزل تان نمایید. توجه داشته باشید که این مدل کوسن ها انتخاب مناسبی برای دکوراسیون منازل ایرانی هستند و می توان برای زیبایی بیشتر منزل از آنها استفاده نمود.

مدل کوسن گردمدل کوسن جدید و زیبا

کوسن پلیسه و گردکوسن مخمل جدید و زیبا

کوسن گرد مخملمدل کوسن برای مبل

مدل کوسن برای مبلمدل کوسن ساتن

کوسن ساتن گردمدل کوسن پلیسه و گرد

مدل کوسن جدید برای مبلکوسن های گرد جدید و شیک

تصاویری که مشاهده نمودید مربوط به انواع مدل های کوسن گرد می باشد که به راحتی و با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید اقدام به دوخت آنها نمایید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی دوخت کوسن از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های جدید و کاربردی در این زمینه دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید