تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختم

0

شمع های مختلف از جمله وسایل تزیینی هستند که اغلب در دیزاین و تزیینات مجالس و مناسبت های مختلف به کار برده می شوند. حال که در ایام ماه محرم قرار گرفته ایم، قصد داریم مجموعه ایی از ایده های جالب و خلاقانه را معرفی نماییم که با به کارگیری آنها می توانید اقدام به تزیین شمع برای محرم و صفر و همچنین مراسم عزاداری های مختلف نمایید. پس تا پایان همراه ما باشید و از این ایده ها و روش های متنوع دیدن نمایید.

خلاقیت در تزیین شمع برای محرم با وسایل ساده :

اغلب شمع هایی که از بازار خریداری می نماییم ساده و معمولی هستند و استفاده از آنها جذابیت کافی را ندارد، بدین منظور بهتر است با کمی ابتکار و سلیقه اقدام به تزیین شمع نمایید و ساده ترین شمع ها را به شمع های تزیینی زیبا و جذاب تبدیل نمایید. همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم روش هایی برای تزیین شمع برای محرم و مراسم عزا را معرفی نماییم که مطمئنا برای شما عزیزان نیز جذاب خواهند بود.

شمع برای محرم

برای تزیین شمع برای ماه محرم می توانید از انواع روبان مشکی با طرح های متنوع، تور و گیپور های تزیینی، مروارید مشکی و یا حتی رنگ اکریلیک مشکی استفاده کنید و شمع های ساده را به بهترین شکل تزیین نمایید.

تزیین شمع برای محرمتزیین شمع با مروارید و  نگین متری

تزیین شمع جدیدتزیین شمع با تور و گیپور

تزیین شمع برای مجلس ختمشمع آرایی برای محرم

تزیین شمع با روبان مشکیتزیین شمع با روبان مشکی

تزیین جاشمعی محرمتزیین جاشمعی ساده و زیبا

تزیین شمع سادهنقاشی روی شمع با رنگ اکرلیک

تزیین جاشمعی با روبان و تور مشکیتزیین شمع برای مجلس ختم

تزیین شمع برای محرمتزیین شمع مشکی با اکریلیک طلایی

تزیین جاشمعی با تورتزیین جاشمعی با تور

شمع آزایی با تور سیاهتزیین شمع ساده برای محرم

امیدواریم آشنایی با تزیین شمع برای محرم که در این مطلب ارائه دادیم برای شما عزیزان نیز کاربردی و مفید بوده باشد و با به کارگیری ایده های مطرح شده بتوانید بهترین تزیینات را در این زمینه داشته باشید. همچنین می توانید در بخش شمع آرایی هنر در خانه از دیگر ایده ها و تزیینات زیبا  جذاب در این زمینه دیدن نمایید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید