مدل دستگیره آشپزخانه پارچه ای و نمدی جدید و شیک

1

آشپزخانه قلب خانه است و زیبایی و جذابیت آن نقش مهمی در منزل دارد، علاوه بر وسایل و ظروف آشپزخانه انواع مدل سرویس آشپزخانه پارچه ای که در طرح ها و مدل های مختلف دوخته می شوند علاوه بر کارایی که دارند، می توانند زیبایی بخش آشپزخانه نیز باشند. همانگونه که می دانید در سال های اخیر مدل های سرویس آشپزخانه و اجزا آن که شامل دستگیره، پیش بند، دم کنی و… می باشد دارای تنوع بالایی شده اند، این امر در کنار همه حسن هایی که دارد، انتخاب را سخت نموده است. اما نگران نباشید ما قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع مدل دستگیره آشپزخانه می پردازیم تا از این طریق بتوانید مدل دلخواه را انتخاب و سپس اقدام به دوخت نمایید.

مدل دستگیره آشپزخانه جدید و بسیار زیبا :

آشنایی با انواع مدل دستگیره آشپزخانه به شما عزیزان کمک می کند بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. در اغلب مواقع دستگیره های آشپزخانه مطابق با مدل سرویس آشپزخانه انتخاب می شوند، با این حال مشاهده مدل های متنوع آن می تواند نقش مثبتی در انتخاب بهتر شما داشته باشد. اغلب بانوان هنرمند سعی دارند خود اقدام به دوخت دستگیره آشپزخانه نمایند و یا طرح موردنظر را انتخاب کنند و بر اساس آن سفارش دوخت دستگیره بدهند. با این حال مشاهده جدیدترین مدل ها، می تواند نقش مثبتی در انتخاب بهتر شما داشته باشد. در ادامه عکس های جدیدترین مدل های دستگیره آشپزخانه پارچه ای و نمدی را مشاهده می فرمایید که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای این مدل های زیبا بتوانید بهترین انتخاب را نیز داشته باشید.

مدل دتسگیره آشپزخانه فانتزیدستگیره آشپزخانه فانتزی

دستگیره آشپزخانه پارچه ایمدل دستگیره ساده

دوخت دستگیره آشپزخانهمدل دستگیره برای داخل فر

دستگیره فانتزی برای آشپزخانهدستگیره آشپزخانه مدل دست

دستیگره های آشپزخانهدستگیره برای آشپزخانه

دستگیره فانتزی برای آشپزخانهمدل دستگیره عروسکی

دستیگره آشپزخانه جدیددستگیره آشپزخانه قلبی

مدل دستگیره جدیددستگیره آشپزخانه جدید

دوخت دستگیره با پارچهتکه دوزی روی دستگیره آشپزخانه

دستگیره های فانتزی و زیباعکس دستگیره آشپزخانه جدید عکس دستگیره آشپزخانهدستگیره آشپزخانه فانتزی و زیبا

دوخت دستگیره ساده آشپزخانهمدل دستگیره ساده و زیبا

مدل جدید دستگیره آشپزخانهدستگیره آشپزخانه دستیگره قلبی برای آشپزخانهدوخت دستگیره قلبی برای آشپزخانه

مدل دستگیره آشپزخانه با پارچهست دستگیره و دم کنی آشپزخانه جدید

همانطور که مشاهده نمودید انواع مدل دستگیره آشپزخانه دارای تنوع بسیار بالایی است و می توان طرح و مدل دلخواه را که با سرویس آشپزخانه نیز هماهنگی دارد، انتخاب نمود و مورد استفاده قرار داد.

 

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید