ساخت پاکت پول ساده با مقوا و کاغذ

0

انواع مختلف پاکت پول مقوایی و کاغذی موارد استفاده زیادی دارند و می توان از آنها برای هدیه دادن پول و… استفاده نمود. ساخت پاکت پول نیز به راحتی انجام می گیرد و با کمی چسب و مقداری کاغذ یا مقوا می توان پاکت های زیبایی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. با این حال قصد داریم در این مطلب به ارائه آموزشی کامل و مرحله به مرحله برای ساخت پاکت کاغذی بپردازیم که امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان نیز جذاب باشد و نهایت استفاده را از آن ببرید.

آموزش ساخت پاکت پول با کاغذ و مقوا در منزل :

در مباحث قبل مجله هنر در خانه به معرفی ایده هایی برای تزیین پول و همچنین روش هایی برای ساخت جعبه کادو در سایزها و شکل های مختلف پرداختیم. در این مقاله قصد داریم روشی آسان و کاربردی برای ساخت پاکت پول را ارائه دهیم که امیدواریم این مطلب نیز مورد توجه شما دوستان واقع گردد. برای شروع کاغذ یا مقوا را به شکل مربع و در سایز مناسب برش بزنید، سپس آن را از وسط تا بزنید تا به شکل مثلث در آید.

ساخت پاکت پول ساده پاکت پول کاغذی

حال قسمت بالای مثلث را مطابق شکل برگردانید و سپس گوشه های آن را تا بزنید.

آموزش پاکت پول با جلو کادو ساخت پاکت کادو و پول

همانطور که مشاهده می فرمایید در ساخت پاکت های کاغذی و مقوایی نحوه تا زدن کاغذ اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو بهتر است با دقت به تصاویر زیر و با الگوبرداری از آنها اقدام به ساخت پاکت برای هدیه نمایید.

آآموزش ساختن پاکت برای پول ساختن پاکت با کاغذ و مقوا مراحل ساخت پاکت پول آموزش ساخت پاکت پول ساختن پاکت برای پول آموزش ساختن پاکت برای پول آموزش ساخت پاکت کاغذی برای پول

پاکت پول ما آماده شد، شما نیز می توانید با این روش پاکت های متنوع و زیبایی در سایز های مختلف تهیه نمایید و از آنها برای هدیه استفاده نماید.

مدل پاکت پول کاغذی

با مراحل ساخت پاکت پول آشنا شدید، امیدواریم ضمن مشاهده این مراحل و استفاده از نکات مطرح شده بتوانید زیباترین پاکت های کاغذی را برای پول و هدیه تهیه نمایید. از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر و همچنین آموزش های کاربردی و مفید در این زمینه بر روی کارت پستال هنر در خانه کلیک نمایید و از دیگر مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید