دوخت کوله پشتی نمدی با روشی آسان در منزل

0

دوخت انواع مختلف کیف و کوله پشتی در منزل یکی از فعالیت های هنری زیبا و کاربردی است که می توان به عنوان منبعی برای کسب درآمد نیز از آن استفاده نمود. در این میان این روزها دوخت کوله پشتی نمدی و انواع کیف با نمد رواج بیشتری یافته است و اغلب افراد سعی می کنند با پارچه های متنوع، خصوصا نمد اقدام به دوخت کیف در طرح های مختلف نمایند.

در مباحث قبلی روش هایی برای دوخت کیف چرم، نمدی و پارچه ای را معرفی نموده ایم. در این بخش قصد داریم روشی جالب برای دوخت کوله پشتی نمدی را ارائه دهیم که این کوله پشتی می تواند انتخاب مناسبی برای دانش آموزان دختر و پسر باشد.  در ادامه همراه ما باشید و از دوخت کیف نمدی برای کودکان نهایت استفاده را ببرید.

آموزش دوخت کوله پشتی نمدی برای کودکان

برای دوخت کوله پشتی به مقداری نمد در رنگ دلخواه، زیپ، چرم برای تزیین کوله، میخ پرچ برای وصل کردن بندها، چسب قطره ای و… نیاز داریم که با تهیه آنها دوخت کوله را شروع می نماییم.

آموزش دوخت کوله پشتی

ابتدا باید الگوی کوله پشتی نمدی را برش بزنید. الگوی قسمت جلو و پشت کوله را جداگانه برش زده و سپس تکه های نمد برای جیب ها و بند کیف را آماده کنید.

دوخت کوله پشتی نمدی

در مرحله اول شروع به دوخت بندهای کوله پشتی نمایید. اندازه بندها کاملا سلیقه ایی است و می توان آن را به دلخواه کوتاه یا بلند در نظر گرفت. البته در صورت تمایل می توانید از انواع بند کوله آماده نیز استفاده نمایید.

دوخت کوله پشتی با نمددوخت کوله پشتی با نمدآموزش دوخت کیف نمدی

حال به سراغ جیب های کوله می رویم، بهتر است در دوخت جیب برای انواع کیف و کوله از زیپ استفاده نمایید. البته در صورت تمایل می توانید جیب ساده داشته باشید.

آموزش کوله پشتی نمدیدوخت کوله پشتی نمدی برای بچه ها

بعد از دوخت جیب، آن را به قسمت جلویی کوله متصل نمایید.

دوخت کوله پشتی

حال بندهای آماده شده را به نمد قسمت پشت کوله وصل کنید.

دوخت کیف با نمد

در این مرحله از دوخت کوله پشتی باید قسمت های اصلی را به یکدیگر وصل کرده و زیپ را در قسمت بالای کیف بدوزید.

دوختن کوله پشتی نمدیدوخت کیف نمدی جدیدآموزش کیف نمدی

حال کوله پشتی ما تا حدودی آماده است، با چرم مشکی مثل های کوچک برش زده و با چسب قطره ایی در قسمت سر زیب و محل اتصال بند ها بچسبانید و سپس برای اطمینان از محکم شدن آن از میخ پرچ استفاده کنید.

دوخت کوله پشتی با نمد

کوله پشتی زیبای ما آماده است. امیدواریم ضمن لذت بردن از این آموزش کامل بتوانید با توجه به نکات مطرح شده اقدام به دوختن کوله پشتی نمدی نمایید و صاحب کوله ایی زیبا شوید. عکس های زیر کوله پشتی نمدی ما را از دو زاویه مختلف نشان می دهد که می توانند الگویی برای دوخت کوله شما باشند.

دوخت کوله پشتی با نمدآموزش دوختن کوله پشتی برای بچه ها

همانگونه که مشاهده نمودید دوخت کوله پشتی نمدی به راحتی انجام می گیرد، تنها کافیست کمی دقت و حوصله داشته باشید تا بتوانید کوله پشتی شیک و زیبایی بدوزید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید برای مشاهده آموزش های بیشتر و متنوع تر در این زمینه بر روی دوخت کیف کلیک نموده و از جدیدترین مطالب منتشر شده در مجله هنر در خانه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید