گیفت عید غدیر زیبا و شیک و ایده هایی برای تزیین عیدی

0

عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان محسوب می گردد که اغلب افراد سعی در برگزاری مراسم شادی و مولودی در این روز دارند. تقدیم عیدی یا گیفت عید غدیر یکی از رسم های زیبای این روز است که اغلب توسط سادات انجام می گیرد. کیفت های مناسب عید غدیر دارای تنوع بالایی هستند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد تقدیم عیدی عید غدیر یا گیفت های زیبا را دارید پیشنهاد می کننیم این مطلب را از دست ندهید و با جدیدترین مدل های عیدی و گیفت آشنا شده و سپس بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

گیفت عید غدیر نمدی و مقوا با طرح های جدید و زیبا :

انواع مختلف گیفت عید غدیر تنوع بالایی دارد و می توان آنها را به صورت آماده از بازار خریداری نمود و یا با ایده و خلاقیت خود اقدام به ساخت آنها نمود. گیفت هایی که برای عیدغدیر تهیه می شوند  اغلب به صورت نمدی و مقوایی تهیه می شوند و ساخت آنها بسیار ساده و جذاب است. در صورتی که قصد تزیین عیدی برای عید غدیر را دارید می توانید از این گیفت های زیبا استفاده نمایید. در ادامه چند نمونه گیفت مقوایی با طرح های زیبا و ایده هایی برای تزیین پول با روبان و تور و یا تزیین سکه عید غدیر را ارائه می دهیم که هر یک از این مدل های زیبا الگویی برای تزیینات شما عزیزان محسوب می گردند.

گیفت های عید غدیر خمتزیین عیدی برای عید غدیر

تزیین عیدی عید غدیرپاکت عیدی برای عید غدیر

تزیین پول برای عیدیتزیین سکه برای عیدی

تزیین اسکناس برای عید غدیرتزیین اسکناس برای عید غدیر

مدل گیفت برای عید غدیرتزیین پول برای عیدی

دوخت کیسه پول برای عید غدیرمدل کیسه پول برای عیدی

ساخت گیفت برای عید غدیرساخت گیفت مقوایی برای غدیر

گیفت برای عید غدیرتزیین سکه برای عید غدیر خم

مدل گیفت برای عید غدیرگیفت زیبا برای عید

استفاده از نمد برای ساخت گیفت و یادبود برای عید غدیرخم و مناسبت های مختلف یکی از جدیدترین روش ها می باشد. همانطور که قبلا در مبحث مربوط به ساخت کاردستی با نمد نیز مطرح نمودیم، با استفاده از پارچه های نمدی می توان گیفت های بامزه و زیبایی ساخت که برای مناسبت های مختلف کاربرد دارند. در ادامه عکس های انواع گیفت نمدی را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشند.

ساخت یادبود عید غدیر با نمدگیفت نمدی برای غدیرخم

گیفت مقوایی عید غدیرساخت یادبود برای عید غدیر با نمد

مدل گیفت نمدی عید غدیرتزیین اسکناس برای عید غدیر

گیفت عید غدیر 96گیفت نمدی برای عید غدیرخم

تزیین پول برای عید غدیرساخت سبد نمدی برای عید

گیفت نمدی برای عید غدیرگیفت با نمد برای عیدی غدیر

پروانه نمدی برای عید غدیرگیفت جدید برای عید

ساخت گیفت برای عید غدیرعیدی نمدی برای عید غدیر

تزیین عیدی برای عید غدیر با نمدیادبود نمدی برای عید غدیر خم

مدل گیفت عید غدیر جدید و شیکگیفت نمدی جدید و زیبا

با انواع مختلف گیفت های زیبای دست ساز برای عید غدیر آشنا شدید، امیدواریم از تماشای این مدل های زیبا و دیدنی لذت برده باشید و توانسته باشید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. از تمامی شما دوستان هنردوست دعوت می نماییم از دیگر مطالب منتشر شده در مجله هنر در خانه دیدن نموده و با جدیدترین و متنوع ترین آموزش های هنری در زمینه های مختلف آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید