آموزش ساخت گلدان خانگی و تزئین آن

4

تصمیم دارم با آموزش ساخت گلدان خانگی بهتون نشون بدم که با وسایل خیلی ساده و حتی دور ریختنی میشه  یه وسیله جدید و خیلی زیبا تهیه کرد که موارد استفاده زیادی هم داره و میشه از اون هم به عنوان یه گلدان خانگی و هم جای مناسبی برای وسایلی مثل قلم و اینجور چیزها استفاده کرد. پس با این آموزش عالی همراهم باشین.

ساخت گلدان خانگی

ساخت گلدان خانگی با طناب:

برای ساخت گلدان خانگی و تزئین آن به وسایل خیلی ساده ایی احتیاج داریم که به راحتی میشه تهیه کرد و از ساخت گلدان خانگی لذت برد. به دو یا سه متر نخ گونی که بافته شده باشه یا طناب، یه قوطی یا شیشه خالی و مقداری چسب نیاز داریم.

ساخت گلدان خانگی

برای شروع کار باید از تمیز بودن داخل و دیواره ظرف مورد نظر مطمئن شیم. بعد از اطمینان از سمت پایین ظرف شروع میکنیم به چسب زدن و قبل از اینکه چسب خشک شه ریسمانها را دور آن میپیچیم.

ساخت گلدان خانگی

همینطور مرحله به مرحله چسب میزنیم و یه ردیف دیگه طناب میپیچیم تا ظرف مورد نظرمون کاملا پوشیده شه و دیواره آن اصلا دیده نشه، حالا وقتشه که طناب رو ببرید. الان گلدان ما آماده س، حالا میتونیم با سلیقه خودمون و هر جور که دوست داریم آن را تزئین کنیم و انواع گلهای تزئینی رو داخل اون بذاریم.

ساخت گلدان خانگی

البته همینطور که توی عکس میبینین من از گلدانم به صورت ساده و فقط طناب پیچ شده استفاده کردم، اما پیشنهادهای خوبی هم برای تزئین روی گلدان دارم. میتونین از گلهای خشک شده یا صدف های رنگ شده و همینطور از تیکه های بافته شده طنابهای رنگی استفاده کنین. مطمئنم با سلیقه خوبی که دارین میتونین گلدان خیلی زیبایی بسازین و با قرار دادن اون روی میز و یه گوشه ایی از خونه تون، هنر و سلیقه زیباتونو به نمایش بذارین. امیدوارم از آموزش ساخت گلدان خانگی نهایت استفاده رو برده باشین. شاد و موفق باشین.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

  1. عالی بود از خلاقیت و سلیقه شما ممنونم چقدر خوب که خانمها ی جوون با این سرگرمی‌ها ی سالم وقتشان را پر کنند

یک نظر دهید