ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و بی استفاده در منزل

1

برای ساخت گلدان های زیبا در منزل می توان از وسایل و مواد اولیه مختلف استفاده نمود. در این میان ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی به دلیل کم هزینه و در دسترس بودن، طرفداران بیشتری دارد و اغلب افراد خلاق و باسلیقه سعی می کنند با وسایل بی مصرفی که در دسترس دارند زیباترین گلدان ها را تهیه نمایند. از ین رو ما نیز قصد داریم در این مطلب به ارائه روش هایی برای ساخت گلدان های تزیینی زیبا با وسایل ساده و معمولی بپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. تا پایان همراه ما باشید.

آموزش ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و ساده :

استفاده از گلدان های زیبا که با هزینه کم تهیه شده اند علاوه بر زیبایی بخشیدن به منزل، می تواند خلاقیت و سلیقه شما را نیز نشان دهد. از این رو پیشنهاد می کنیم با وسایل ساده ایی که در دسترس دارید گلدان های متنوع و جالبی بسازید. رایج ترین وسیله که در ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی مورد استفاده قرار می گیرد انواع بطری نوشابه و بطری های پلاستیک در شکل ها و ابعاد مختلف است.

آموزش ساخت گلدان با بطری و چوب

برای ساخت گلدان با بطری پلاستیکی ابتدا طرح دلخواه را روی گلدان بکشید و آن را برش بزنید. سپس در صورت تمایل بطری را رنگ آمیزی نمایید و اجازه دهید تا رنگ خشک شود و بعد گلدان را از خاک پر نموده و گل ها دلخواه را داخلش قرار دهید. در صورتی که قصد دارید از این مدل گلدان به عنوان گلدان آویز استفاده نمایید، می توانید با استفاده از نخ گونی آن را از مکانی مشخص آویز کنید.

مراحل ساخت گلدان با بطری

با روش ذکر شده می توان گلدان های متنوع و زیبایی تهیه نمود که در ادامه نمونه هایی از آن را ملاحظه می فرمایید که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند الگویی برای ساخت گلدان شما باشند.

ساخت گلدان پلاستیکی در منزلآموزش ساخت گلدان آموزش ساخت گلدان آویزساخت گلدان با وسایل دور ریختنیمدل گلدان تزیینی زیبا

یکی از گلدان های تزیینی بسیار زیبا و شیک، گلدان ساخته شده با لامپ های سوخته است. این مدل گلدان طرفداران بسیار زیادی دارد و با کم دقت و خلاقیت در خانه می توان اقدام به ساخت آن نمود.

آموزش ساخت گلدان با لامپ سوخته

با استفاده از چوب بستنی و قوطی کنسرو نیز می توان گلدان های زیبایی ساخت و مورد استفاده قرار داد، تنها کافیست سطح قوطی را با چوب بستنی بپوشانید و آن را به دلخواه تزیین نموده و مورد استفاده قرار دهید.

ساخت گلدان با چوب بستنیساخت گلدان با چوب در منزل

برای تزیین گلدان های ساخته شده می توانید به دلخواه از نخ گونی و یا انواع روبان نیز استفاده کنید.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

بطری های پلاستیکی مخصوص مواد شوینده نیز گزینه مناسبی برای ساخت گلدان با وسایل بی مصرف و دور ریختنی محسوب می گردند. که بعد شستشو می توان به راحتی آنها را برش زد و مورد استفاده قرار داد.

ساخت گلدان با وسایل بی مصرف

اگر به دنبال ایده ایی جدید و خاص برای ساخت گلدان می گردید، پیشنهاد می کنیم قاشق های یکبار مصرف و دور ریختنی را نیز تجربه نمایید و از این طریق صاحب گلدانی زیبا و متفاوت شوید.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی ساخت گلدان با وسایل ساده و دور ریختنیآموزش ساخت گلدان با قاشق یکبار مصرف

ساخت گلدان بزرگ برای گوشه حیاط و باغچه نیز از جمله مواردی است که می تواند در صرفه جویی و کاهش هزینه ها کمک کند. با تهیه لاستیک ماشین قدیمی و بی استفاده و برش و رنگ زدن آن می توانید گلدانی زیبا و جذاب داشته باشید.

ساخت گلدان با لاستیک ماشین

آنچه که ملاحظه نمودید تنها برخی از ایده ها برای ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی بود، در صورت تمایل به آشنایی با دیگر ایده ها و همچنین مشاهده آموزش های کامل و زیبا در این زمینه به بخش لوازم دکوری مجله هنر در خانه مراجعه نمایید و از جدیدترین مطالب منتشر شده دیدن نمایید.

 

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید