جدیدترین و زیباترین مدل های کوسن و بالشتک

0

امروز با جدیدترین مدل های کوسن در خدمت شما دوست های خوبم هستم و میخوام شما رو با قشنگ ترین نمونه ها آشنا کنم تا موقع تصمیم گیری و انتخاب دچار مشکل نشید. همه این مدل ها رو میتونین توی خونه آماده کنین و از هنر دست خودتون لذت ببرین. پس همراهم باشین تا شما را با بهترین و زیبا ترین نمونه های کوسن برای منزلتون آشنا کنم.

زیباترین نمونه های کوسن ویژه با سلیقه ها:

اینکه شما میخواین کوسن رو برای چه منظوری و در کجا استفاده کنین اهمیت زیادی در انتخاب شما داره. مدل های مختلفی توی بازار وجود داره که شما میتونین با کمی دقت و توجه اونها رو توی خونه و با هر طرح و رنگی که میخواین تهیه کنید. این نمونه ها رو خیلی راحت و با خرید پارچه مورد نظر میتونین توی خونه و به وسیله چرخ خیاطی بدوزین. اگه کمی بافتنی یاد دارین، میتونین با کمی کاموای رنگی این دو نمونه کوسن خیلی زیبا و متفاوت رو تهیه کنین. فقط کافیه روکش کوسنها رو ببافین و داخل اونو پر کنید.

Cushion Model (6)

اینم چند نمونه کوسن روبان دوزی شده که مطمئنا شما خانم های با سلیقه و هنرمند خیلی راحت میتونین توی خونه اونو تهیه کنین و از داشتنش لذت ببرین.

کوسن

کوسن

اگه از هنر هویه کاری سررشته ایی دارین بهتون پیشنهاد میکنم از کوسنی استفاده کنین که روی اون هویه کاری و تکه دوزی شده و  زیبایی خاص خودشو داره.

کوسن

کوسن

کوسن

کوسن

کوسن

کوسن

انواع گلدوزی هم نقش زیادی در تزئین روی کوسن داره و به این وسیله میتونین یه کار متفاوت و زیبا داشته باشین.

کوسن

کوسن

کوسن

کوسن

کوسن

راستی فراموش نکنین که کوسن توری و کوسنهایی به شکل گل هم همیشه طرفدارهای زیادی داشته.

کوسن

کوسن

خب اینم چند نمونه دیگه که میتونین ازش ایده های خوبی بگیرین.

Cushion Model (5)

Cushion Model (7)

کوسن

کوسن

کوسن

کوسن

امیدوارم از این مدل های کوسن خوشتون اومده باشه و بتونین خیلی راحت توی منزل تون ازشون استفاده کنید. باز هم در هنر در خانه همراهم باشین. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

امکان نظر دادن بسته شده است.