ماسک ضد چروک قوی و موثر با مواد طبیعی در منزل

0

انواع مختلف ماسک ضد چروک را در این مطلب معرفی می نماییم که به راحتی می توانید در منزل این ماسک ها را تهیه نموده و با استفاده از آنها اقدام به از بین بردن چروک های صورت نمایید. ماسک های ضد چروک معرفی شده در این مقاله می توانند انتخاب مناسبی برای پوست صورت آقایان و خانم ها باشند و با استفاده از آنها از بروز چین و چروک های بیشتر جلوگیری نموده و برای همیشه پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

ساخت ماسک ضد چروک صورت و پیشانی :

 چین و چروک صورت یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد با افزایش سن از آن رنج می برند و به دنبال راه حلی مناسب برای درمان و از بین بردن چروک های صورت هستند. مطمئنا تاکنون با انواع کرم ها و لوسیون های مختلف تحت عنوان ضد چروک آشنا شده اید که اغب با قیمت های بالا به فروش می رسند. اما همانگونه که می دانید این مواد طبیعی و گیاهی هستند که می توانند بهترین تاثیر را بر روی پوست داشته باشند بدون اینکه کوچکترین ضرر یا صدمه ایی به پوست برسانند. از این رو در این مطلب به معرفی چند ماسک ضد چروک بسیار عالی می پردازیم که این ماسک های فوق العاده را می توانید به راحتی در منزل تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

ماسک ضد چروک

ماسک هویج برای پوست های چین و چروک دار :

هویج سرشار از ویتامین A  می باشد از این رو با کمک به ترمیم و رشد سلول های پوست منجر به از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود. برای تهیه ماسک هویج، یک عدد هویج را رنده نموده و آن را روی پوست قرار دهید و یا پنبه را آغشته به آب هویج نموده و سطح پوست را با آن ماساژ دهید سپس صورت را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسگ برای از بین بردن چین و چروک

ماسک عسل، تخم مرغ و ماست :

برای تهیه این ماسک صورت با عسل و تخم مرغ، بهتر است ابتدا یک عدد تخم مرغ، یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق ماست و نصف قاشق چای خوری روغن دانه گل گاو زبان را به خوبی با یکدیگر مخلوط نموده و بر روی پوست صورت قرار دهید.  این ماسک یکی از موثرترین ماسک ها برای رفع چین و چروک است.

کاسک عسل، تخم مرغ و ماست

ماسک سفیده تخم مرغ و جو :

ابتدا مقداری جو را در آب خیس نمایید. بعد از گذشت یک روز آن را صاف کنید و آب صاف شده را با یک عدد سفیده تخم مرغ که با همزن زده اید و کف کرده است مخلوط کنید، سپس مقدار کمی صمغ عربی نیز به آن اضافه نموده و آن را به مدت نیم ساعت بر روی پوست صورت قرار دهید. بعد از گدشت این زمان صورت را با آب سرد شستشو دهید.

ماسک ضد پیری و چروک صورت

ماسک موز برای از بین بردن چین و چروک :

برای تهیه این ماسک ضد چروک یک عدد موز را کاملا له نموده و سپس یک قاشق آب نارگیل به آن اضافه نمایید. این مخلوط را هر شب به مدت یانزده دقیقه روی پوست صورت قرار داده و سپس آبکشی نمایید. برای نگهداری از این ماسک صورت خانگی می توانید آن را داخل یخچال قرار دهید.

ماسک موز ضد چروک

ماسک خیار برای از بین بردن چروک صورت :

ماسک خیار یک ماسک مغذی و فوق العاده عالی است که می تواند نقش مثبتی در از بین بردن چروک های صورت داشته باشد، بدین منظور یک عدد خیار را رنده نموده و یا آب آن را بگیرید و با مقداری آلوئه ورا و کمی آبلیمو مخلوط کرده و بر روی پوست صورت قرار دهید و بعد از گذشت بیست دقیقه صورت را شستشو دهید. این ماسک برای تقویت پوست صورت و از بین بردن چروک ها بسیار مناسب است.

ماسک خانگی ضد چین و چروک صورت

با انواع ماسک ضد چروک قوی و موثر برای پوست های مختلف آشنا شدید، امیدواریم این ماسک های عالی نتیجه ایی رضایت بخش و فوق العاده برای شما عزیزان داشته باشند. در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی ماسک صورت با دیگر ماسک ها و راه حل های مناسب برای مشکلات پوستی آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید