شیکترین مدل های لباس شب مخصوص خانم های باسلیقه

0

انتخاب لباس شب برای همه خانم های با سلیقه و شیک پوش انتخاب خیلی سختیه و دقت زیادی میخواد، و از اونجایی که تنوع لباس ها خیلی زیاده کار رو سخت تر کرده. امروز چند نمونه لباس شب شیک و متفاوت رو بهتون  معرفی میکنم که مطمئنا میپسندین. تا پایان همراهم باشین.

متفاوت ترین مدل های لباس شب:

برای انتخاب لباس شب به اولین نکته ایی که باید توجه کنین سایز و اندامتونه. هر لباسی به یه سری از افراد با یه سایز و هیکل میاد، پس با توجه به سایزتون بهترین گزینه ممکن رو انتخاب کنین. مثلا اگه شونه های پهن و بزرگ دارین هیچوقت از لباس های دکلته و کاملا باز استفاده کنین چون شونه های شما رو پهن تر نشون میده. من این مدل لباس رو بهتون پیشنهاد میکنم.

لباس شب

لباس شب

لباس شب

مدل مو هم تاثیر زیادی در انتخاب لباس شب داره. اگه موهای کوتاهی دارین و یا تصمیم دارین از مدل موی جمع استفاده کنین، بهتره لباسی که تهیه میکنین یقه دار باشه ولی اگه مدل موی باز رو میپسندین بهتون پیشنهاد میکنم که از لباس هایی با یقه باز استفاده کنین.

لباس شب

لباس شب

اگه کمر باریکی دارین، میتونین از یکی از مدل های زیر استفاده کنین تا این لباس ها اندام شما رو قشنگ تر نشون بده و این شیک پوشی باعث شه توی جمع بدرخشین.

لباس شب

لباس شب

لباس شب

اگه خیلی لاغر هستین و میخواین طوری لباس بپوشین که هیکل شما پرتر و چاق تر به نظر بیاد این مدل های لباس شب رو بهتون پیشنهاد میکنم تا اینطوری خیلی متفاوت تر از قبل شین.

لباس شب

لباس شب

لباس شب

اینم چند نمونه لباس شب شیک و زیبا که مناسب خانم های شیک پوش و با سلیقه س و باعث میشه تو جشن و مهمونی بدرخشین.

لباس شب

لباس شب

لباس شب

خب امیدوارم از نمونه لباس هایی که بهتون معرفی کردم خوشتون اومده باشه و تونسته باشم برای انتخاب لباس مناسب کمکی بهتون کنم که مورد تایید و رضایت شما دوست های خوبم باشه.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید