ایده هایی برای انتخاب بهترین هدیه روز معلم

3

انتخاب هدیه روز معلم از کارهای فوق العاده شیرین و دوست داشتنیه، که برای همه ما اهمیت خیلی زیادی داره. همینطور که همه میدونیم دوازده اردیبهشت به نام روز معلم نامگذاری شده و همه دوست داریم به پاس قدردانی از زحمات معلم ها و استادهای گرامیمون هدیه ایی تقدیمشون کنیم. پس باید برای انتخاب هدیه روز معلم دقت زیادی داشته باشیم. امروز پیشنهادهایی براتون دارم که در این زمینه کمکتون میکنه.

  انتخاب هدیه روز معلم:

همه معلم های گرامی از شاگردهاشون توقع هدیه ندارن و با یه تبریک ساده هم بی نهایت خوشحال میشن اما اغلب خودمون دوست داریم هدیه ایی تهیه کنیم. اولین و قشنگ ترین پیشنهادم به شما دوستهای خوبم خرید یه شاخه گل به عنوان هدیه س که مطمئنا استاد و معلمتونو خیلی خوشحال میکنه.

هدیه روز معلم

گاهی یه دست نوشته یا یه نامه میشه قشنگ ترین هدیه دنیا، به خاطر اینکه اون یادداشت پر از حرفهای دله و مطمئنا به دل معلم عزیزتون هم میشینه.

هدیه روز معلم

 

هدیه روز معلم

موقع هدیه دادن کارت پستال و کارت تبریک رو هم فراموش نکنین.

هدیه روز معلم

میتونین به عنوان هدیه روز معلم تو این روز قشنگ با تهیه یه جعبه شیرینی یا شکلات و همینطور خرید یه کیک کوچیک به دیدن معلم عزیزتون برین و اینطوری اونو شاد و خوشحال کنین.

هدیه روز معلم

هدیه روز معلم

هدیه روز معلم

کتاب میتونه مناسب ترین هدیه روز معلم باشه، اینطوری هر موقع معلمتون مشغول مطالعه اون کتاب شد به یاد شما می افته.

هدیه روز معلم

همچنین میتونین به عنوان هدیه روز معلم از انواع خوکار و خودنویس و همینطور لوازم تحریر استفاده کنین و مطمئن باشین که هدیه شما کاربردهای زیادی داره.

هدیه روز معلم

هدیه روز معلم

یکی دیگه از هدایایی که خیلی  پرطرفداره انواع دکوری برای روی میز تحریره که از بین این دکوری ها جاقلمی کابرد بیشتری داره و میشه گفت همه اونو میپسندن و ازش خوششون میاد.

هدیه روز معلم

همچنین میشه برای هدیه روز معلم از انواع هدیه ها مثل کیف پول و عطر و هر چیز دیکه ایی که فکر میکنین میپسندن استفادده کنین. امیدوارم تونسته باشم برای انتخاب هدیه بهتون کمکی کنم و بهترین هدیه رو برای معلم و استاد مهربونتون تهیه کنین. هفته معلم بر همه معلم های زحمتکش و دوست داشتنی  مبارک.

اشتراک گذاری

۳ دیدگاه

  1. سلام ممنون بابت راهنمایی برای خرید هدیه روز معلم واقعا نمیتونستم تصمیم بگیرم که بهترین هدیه روز معلم چیه. این مطلب خیلی بهم کمک کرد. از همین جا روز معلم رو به همه استادان و معلمان تبریک یمگم.

یک نظر دهید