جدیدترین و متفاوت ترین عکس های مدل بستن شال

1

انواع مدل بستن شال برای خانم ها اهمیت زیادی داره، اینکه از چه نوع شالی استفاده کنیم و چطور اونو ببندیم که به صورتمون بیاد خیلی مهمه. امروز چند مدل بستن شال رو بهتون یاد میدم که مطمئنم خوشتون میاد و با توجه به کاربردهای زیادی که داره میتونین خیلی راحت همه جا ازش استفاده کنین. پس با این آموزش متفاوت و عالی همراهم باشین.

ایده های متفاوت مدل بستن شال:

اولین نکته ایی که باید بهش توجه کرد، انتخاب شال مورد نظره. رنگ و طرح شال تا حد زیادی مدل بستن رو تعیین میکنه. برای انتخاب شال سعی کنین رنگی رو انخاب کنین که به صورتتون بیاد و همینطور رنگش با لباسی که میخواین بپوشین ست باشه. در تصویر زیر یک مدل بستن شال رو میبینین که در انتها گوشه شال به صورت یک گل زیبا دراومده.

مدل بستن شال

این مدل بستن شال بیشتر برای مهمونیهای کوچیک و جمع های خودمونی تر کاربرد داره، برای این مدل باید از یه شال عریض و بلند استفاده کنین تا اونطور که میخواین بسته شه و حجاب کامل هم داشته باشه.

مدل بستن شال

اگه دو تا شال دارین و میخواین از ترکیب هر دو تا استفاده کنین این مدل بستن شال رو بهتون پیشنهاد میکنم، فقط توجه داشته باشین که بهتره یکی از شال ها تک رنگ و ساده باشه و همینطور هر دو تا شال از نظر طرح و رنگ با هم همخوانی داشته باشن تا ترکیب قشنگی ایجاد شه.

مدل بستن شال

مدل بستن شال

اگه لباس شما سارافن یا مانتو دو رنگه بهتون پیشنهاد میکنم از یکی از  این مدل ها استفاده کنین و مطمئن باشین که هماهنگی قشنگی با لباسها و تیپتون داره.

مدل بستن شال

مدل بستن شال

اینم دو مدل متفاوت و زیبا از بستن شال که برای محل کار و بیرون از منزل کاربرد زیادی داره. این مدل بستن شال بهتون کمک میکنه که شال شما شبیه به مقنعه به نظر برسه و برای مکانهای عمومی کاملا مناسب باشه.

مدل بستن شال

مدل بستن شال

امیدوارم از انواع مدل هایی که امروز بهتون یاد دادم خوشتون اومده باشه و به راحتی ازش استفاده کنین. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید