آموزش تزئین دستمال توالت جهیزیه عروس

0

تزئین دستمال توالت جهیزیه عروس از مسائل خیلی مهم و با اهمیت برای همه عروس خانم هاس که زیبایی خاصی به سروس بهداشتی میده و هنر و سلیقه شما رو به بهترین نحو نشون میده. همچنین تزئین دستمال توالت به همه نشون میده که شما دقت فراوانی در تزئینات دارین. امروز تصمیم دارم بهتون یاد بدم که چطور میتونین خیلی راحت یه تزئین دستمال توالت خیلی زیبا و متفاوت داشته باشین. تا پایان آموزش همراهم باشین.

نحوه تزئین دستمال توالت با چند روش مختلف:

برای تزئین دستمال توالت فقط کافیه یه رول دستمال توالت داشته باشین و به نحوه تا کردن و مدل دادن دستمال توجه کنین تا سرویس بهداشتی و حمام شما یه فضای شیک و متفاوت باشه، البته از این مدل ها میتونین در تزئین انواع دستمال آشپزخونه هم استفاده کنین. یکی از ساده ترین روش ها برای تزئین دستمال توالت تا زدن قسمت پایین اون به شکل مثلثه، تو این روش میشه روی قسمت تا زده رو با انواع وسایل تزئینی و مروارید و گلهای ریز رنگی تزئین کرد تا قشنگتر به نظر بیاد.

تزئین جهیزیه عروس

یه مدل دیگه که خیلی راحته و کاربرد زیادی هم داره اینه که پایین دستمال رو به صورت پاپیون و یا گل در بیارین که زیبایی خاصی هم به دستمال شما میده، همچنین میتونین پایین دستمال رو بافت بزنین تا به یه شیوه جدید ومتفاوت اونو تزئین کرده باشین.

تزئین جهیزیه عروس

اگه میخواین پایین دستمال شما به صورت لوزی در بیاد، مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین تا یه تزئین دستمال توالت مرتب و زیبا داشته باشین.

تزئین جهیزیه عروس

میتونین دستمال توالت تزئین شده رو با یه گل کوچیک و رنگی قشنگ تر کنین.

تزئین جهیزیه عروس

خب اینم یکی از تزئینات خیلی عالی و زیبا برای دستمال که خیلی هم راحته، فقط کافیه به مراحل تا زدن دستمال توجه کنین تا دستمال شما هم همینقدر قشنگ شه.

 

تزئین جهیزیه عروس

امیدوارم از آموزش راحت و ساده تزئین دستمال توالت خوشتون اومده باشه و برای تزئین جهیزیه ازش استفاده کنین. شاد و موفق باشین.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید