ماسک صورت زردچوبه و فواید آن بر روی پوست صورت

2

ماسک صورت زردچوبه یکی از ماسک های معروف در سراسر دنیاست که خاصیت روشن کنندگی پوست، ضد التهاب و ضد باکتری بودن و همچنین درمانی موثر برای انواع جوش و آکنه می باشند. ماسک صورت با زردچوبه انواع مختلفی دارد که هر یک به گونه ای متفاوت تهیه و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد که در این مطلب انواع مختلف ماسک زردچوبه را به همراه کاربرد هایش معرفی می نماییم.

انواع ماسک صورت زردچوبه با خواص جادویی و جالب برای پوست :

استفاده از انواع مختلف ماسک صورت خانگی می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی پوست صورت بگذارد. ماسک صورت زردچوبه یکی از پرکاربردترین ماسک های خانگی می باشد که انواع مختلف آن به راحتی تهیه می گردند و در تمامی کشورها، خصوصا هند مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه می توانید انواع مختلف ماسک زردچوبه و فواید هر یک را ملاحظه نمایید.

ماسک صورت زردچوبه

ماسک صورت زردچوبه و ماست :

از ترکیب مساوی ماست و زردچوبه استفاده نموده و بعد از مخلوط کردن آن را روی پوست صورت قرار دهید و به آرامی دراز بکشید. این ماسک را می توانید بعد از گذشت یک ربع با آب ولرم از روی پوست پاک کنید. ماسک زردچوبه و ماست تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن لک های صورت دارد و می تواند در شادابی و درمان جوش های پوست موثر باشد.

ماسک زردچوبه و ماست

ماسک زردچوبه و شیر :

این نوع ماسک می تواند به عنوان یکی از بهترین ماسک های قبل از آرایش مورد استفاده قرار بگیرد. زردچوبه و شیر را با هم مخلوط کرده و آن را بر روی پوست قرار دهید. ماسک زردچوبه و شیر از جمله ماسک های صورت برای زیبایی بیشتر است که در می توانید در هفته دوبار از آن استفاده نمایید.

ماسک صورت زردچوبه و شیر

ماسک صورت زردچوبه و عسل و آرد :

برای تهیه این نوع ماسک دو قاشق غذاخوری آرد سفید را با یک قاشق زردچوبه و یک قاشق عسل مخلوط نموده و بعد از اینکه به صورت خمیر در آمد آن را به صورت لایه ایی نازک بر روی پوست قرار دهید و بعد از بیست دقیقه با آب ولرم صورت خود را بشویید. این ماسک از جمله ماسک های پاک کنند هقوی می ابشد که در درمان جوش و لک نیز موثر است.

ماسک زردچوبه و عسل

ماسک زردچوبه و آبلیمو :

برای تهیه این ماسک روشن کننده به مقدار مساوی آبلیمو و زردچوبه را مخلوط نموده و به مدت ده دقیقه روی پوست صورت قرار دهید. ترکیب آبلیمو و زردچوبه نقش مهمی در شفافیت پوشت صورت دارد.

ماسک صورت با زردچوبه و آبلیمو

ماسک زردچوبه و آب خیار :

برای تهیه این ماسک مقداری زردچوبه را با اب خیار و آبلیمو مخلوط کرده و بر روی پوست خود قرار دهید. این ماسک نقش مهمی در شفافیت و روشن شدن پوست دارد و می توان هر روز از این ماسک خیار و زردچوبه برای روشن شدن پوست استفاده نمود.

ماسک صورت زردچوبه

با انواع مختلف ماسک صورت زردچوبه آشنا شدید و ماسک مناسب برای نوع پوست صورتتان را ملاحظه نمودید، حال می توانید با استفاده از این ماسک ها به پوست صورت خود زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش ماسک صورت با دیگر ماسک های مفید و مناسب دیگر نیز آشنا شوید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

یک نظر دهید